Skip to main content

Bij mij werkt het ook niet. Ik heb een dubbel sim. De andere kaar is van tele2 en daar werkt het wel. Heb de sim van tele2 verwijderd om te kijken of het dan werk, maar helaas. Bij de sym van tele2 kan ik het wifi bellen aan het uit zetten, even als volta…

Bij de sim instellingen van kpn staat het er niet eens. 

Ben al naar de winkel geweest en daar vertelde hij dat het misschien wel lag aan het feit dat ik via kpn geen internet bundel heb, dus heb ik nu een tijdelijke bundel. Helaas biedt dit ook geen hulp…

Iemand nog ideeën? 

Gr. Diederik

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Diederik, 

Bedankt voor je reactie op het KPN Forum. Niet ieder toestel is geschikt om met KPN te Bellen via Wifi. Dat je via een andere provider gebruik kan maken van Bellen via Wifi, is dus nog geen garantie dat dit ook via KPN kan Op onze website hebben we een lijst met toestellen geplaatst welke geschikt zijn. Heb je daar gecontroleerd of jouw toestel geschikt is? 


Dat heb ik inderdaad goed uitgezocht. Het is een Oppo Reno 2.

Ik ben al bij de KPN winkel geweest. Toestel bekeken, instellingen vergeleken, geen oplossing.


Mijn excuses, @Diederik67, we hebben jouw reactie helemaal over het hoofd gezien!

Is het inmiddels opgelost of ervaar je nog steeds problemen met bellen over wifi? Zo ja, kan je dan aangeven wie jouw internet provider is? Misschien kunnen we daar nog waardevolle informatie uit halen.


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders hoor ik het natuurlijk graag.