Skip to main content

Beste,

 

2 weken geleden ben ik overgestapt van Vodafone naar KPN.
Waarbij voorheen bij Vodafone bellen over Wifi goed werkte, werkt het nu bij KPN helaas niet.

 

Volgende stappen zijn reeds ondernomen:

  • Bellen over Wifi opnieuw aangezet op de telefoon
  • Toestel is compatible (Samsung Galaxy S9)
  • 4G + VoLTE staan ingeschakeld

 

Meerdere malen opnieuw gestart na het instellen van bovenstaande, maar helaas zonder resultaat..

 

Ik zie op het forum bij andere vergelijkbare vragen dat de TD dan waarschijnlijk moet kijken naar de instellingen?

 

Kan iemand mij hierbij helpen?

 

Alvast bedankt!

 

Groet, Roel

 

Beste,

 

2 weken geleden ben ik overgestapt van Vodafone naar KPN.
Waarbij voorheen bij Vodafone bellen over Wifi goed werkte, werkt het nu bij KPN helaas niet.

 

Volgende stappen zijn reeds ondernomen:

  • Bellen over Wifi opnieuw aangezet op de telefoon
  • Toestel is compatible (Samsung Galaxy S9)
  • 4G + VoLTE staan ingeschakeld

 

Meerdere malen opnieuw gestart na het instellen van bovenstaande, maar helaas zonder resultaat..

 

Ik zie op het forum bij andere vergelijkbare vragen dat de TD dan waarschijnlijk moet kijken naar de instellingen?

 

Kan iemand mij hierbij helpen?

 

Alvast bedankt!

 

Groet, Roel


 

Zojuist ondervonden dat VoLTE ook niet werkt.

Op het moment dat de oproep wordt gestart, schakelt het signaal van 4G naar 3G...


Via FB-chat contact gehad met KPN, en het werkt nu.

 

Onderstaande heb ik uitgevoerd:
Zet bellen over wifi uit en ook VoLTE uit. Als dat allemaal uit staat  zet dan je toestel helemaal uit. Wacht minstens 5 minuten en zet dan na weer een behoorlijk periode Bellen over Wifi weer aan. 
Het zou kunnen dat je toestel dat even nodig heeft om 'los '  te komen van Vodafone. 
 


Hi @RoelMarcus, dank je wel voor jouw bericht. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en dat deze de gouden tip heeft gegeven, waarmee je het probleem op hebt kunnen lossen. :relaxed: Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder! 


Reageer