Skip to main content

Hallo, 

 

Ik wil bellen via WiFi op mijn telefoon. Het betreft een Samsung S8. 

Ik heb een zakelijk abonnement en vanuit vorige topics ook gelezen dat het kan liggen aan de SIM kaart. Om deze reden heb ik al een nieuwe SIM aangevraagd en geactiveerd, maar nog steeds zonder succes. Het enige wat ik in beeld krijg is Niet aangemeld bij netwerk. 

Mijn netwerk in huis is zo slecht dat ik verder geen bereik heb. Mijn vriendin heeft een vodafone abonnement en kan zonder problemen bellen via WiFi. 

Alle instellingen staan goed, bellen via WiFi staat op actief en gebruik van WiFi ipv mobiel internet. 

 

Wie helpt mij met dit probleem, want het begint nu echt heel vervelend te worden dat ik enkel via whatsapp kan bellen voor mijn werk. 

 

Qua internet heb ik een aansluiting via glasvezel, dus snelheid is geen probleem. 

 

Groeten Jeroen 

Hallo @Jeroenvdvlis , alléén onderstaande specifieke toestellen zijn geschikt:

 Samsung Galaxy S8 (SM-G950F)
 Samsung Galaxy S8+ (SM-G955F)


Goedemorgen @JanD ,

Ik gebruik de Samsung Galaxy S8 SM-G950F. Vandaar dat ik het probleem ook niet begrijp. 

 

Groeten Jeroen 


Hallo @Jeroenvdvlis , als je 4G-bellen en bellen via wifi aangezet hebt in je toestel helpt het meestal om daarna je toestel even te herstarten. Die dit per onderdeel dat je aanzet of activeert.

Succes.

 


Hoi @Jeroenvdvlis, welkom op het forum! Als het om een zakelijke aansluiting gaat kan ik je er inhoudelijk zelf niet echt mee helpen. Je kunt dan het beste contact opnemen met mijn zakelijke collega's op 0800-0403 of hun forum
Er is een goede kans dat het aan onze kant nog niet ingeschakeld staat, een collega van mij moet dat voor je aan kunnen zetten. Houd er wel rekening mee dat vanaf het aanzetten het nog 24 uur kan duren voordat het ook daadwerkelijk aan staat en je dan mogelijk je toestel ook nog moet herstarten.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hi @Thomas ,

Mijn vraag is nog niet opgelost. Het blijkt nu dat ik een groot zakelijk abonnement heb en geen enkele medewerker die ik heb gesproken weet iets over het "aanzetten" van WiFi bellen. 

Ik ben er vrijdag achteraan gegaan,  maar nog niks verder dus..