Skip to main content

Ik heb hetzelfde issue, na migratie van Xs4all->Freedom. 
wificalling (kpn mobiel) werkt niet meer, mijn ipv4 nummer lijkt bij sommige sites in de UK gelocaliseerd te zijn.

Kan iemand mij helpen mijn ip# op de whitelist te krijgen. (ip  nummer informatie op verzoek)

 

Alvast bedankt !

Rudi

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @rudivd! Zelf kan ik dit niet voor je regelen. Maar wat ik wel kan doen, is dit doorzetten naar onze technische dienst. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Edit: We hebben ook het IP adres nodig. Welk IPv4-adres gebruikt jouw toestel? Je kunt deze ook zetten onder ‘persoonlijke opmerkingen'.


@Denise_ gedaan (profiel is compleet nu). Alvast bedankt !
De IP ranges van Freedom zijn hier te vinden: https://freedom.nl/geofeed.csv Mijn persoonlijke ip# op aanvraag


Ik zie dat we inderdaad nog informatie over het IP-adres nodig hebben.

Welk IPv4-adres gebruikt jouw toestel? Je kunt deze vermeldingen onder ‘persoonlijke opmerkingen'. 


IPv4 toegevoegd, in pers. opmerkingen; bedankt alvast !

 

Rudi


Top, dank je. Ik heb het doorgegeven! Mijn collega's zullen binnen 10 werkdagen contact met je opnemen.


@Denise_ even een heads-up. vanmorgen contact gehad met een technische collega van je. IP nummer geferifieerd, hij ging het “doorzetten”, en zou weer contact opnemen.

BEDANKT alvast !

Rudi 


inmiddels zie ik weer KPNWiFicall verschijnen, thuis op mijn Freedom WiFi.

BEDANKT, neem aan dat eea nu (snel!!) gefixed is

Top Service !

Rudi

 


Fijn dat het weer werkt, @rudivd!


Vandaag nog een belletje van dezelfde engineer om te verifieeren of eea. werkt. 
Super service en nazorg !

Rudi