Skip to main content
Beantwoord

Bellen via Wifi werkt niet meer sinds overgang van XS4ALL naar Freedom

• February 22, 2022
  • 9 reacties
  • 249 keer bekeken

Ik heb hetzelfde issue, na migratie van Xs4all->Freedom. 
wificalling (kpn mobiel) werkt niet meer, mijn ipv4 nummer lijkt bij sommige sites in de UK gelocaliseerd te zijn.

Kan iemand mij helpen mijn ip# op de whitelist te krijgen. (ip  nummer informatie op verzoek)

Alvast bedankt !

Rudi

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Hoi @rudivd! Zelf kan ik dit niet voor je regelen. Maar wat ik wel kan doen, is dit doorzetten naar onze technische dienst. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Edit: We hebben ook het IP adres nodig. Welk IPv4-adres gebruikt jouw toestel? Je kunt deze ook zetten onder ‘persoonlijke opmerkingen'.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 24, 2022

Hoi @rudivd! Zelf kan ik dit niet voor je regelen. Maar wat ik wel kan doen, is dit doorzetten naar onze technische dienst. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Edit: We hebben ook het IP adres nodig. Welk IPv4-adres gebruikt jouw toestel? Je kunt deze ook zetten onder ‘persoonlijke opmerkingen'.

• Auteur
  • Helper
  • February 24, 2022

@Denise_ gedaan (profiel is compleet nu). Alvast bedankt !
De IP ranges van Freedom zijn hier te vinden: https://freedom.nl/geofeed.csv Mijn persoonlijke ip# op aanvraag

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Ik zie dat we inderdaad nog informatie over het IP-adres nodig hebben.

Welk IPv4-adres gebruikt jouw toestel? Je kunt deze vermeldingen onder ‘persoonlijke opmerkingen'. 

• Auteur
  • Helper
  • February 25, 2022

IPv4 toegevoegd, in pers. opmerkingen; bedankt alvast !

Rudi

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Top, dank je. Ik heb het doorgegeven! Mijn collega's zullen binnen 10 werkdagen contact met je opnemen.

• Auteur
  • Helper
  • February 28, 2022

@Denise_ even een heads-up. vanmorgen contact gehad met een technische collega van je. IP nummer geferifieerd, hij ging het “doorzetten”, en zou weer contact opnemen.

BEDANKT alvast !

Rudi 

• Auteur
  • Helper
  • February 28, 2022

inmiddels zie ik weer KPNWiFicall verschijnen, thuis op mijn Freedom WiFi.

BEDANKT, neem aan dat eea nu (snel!!) gefixed is

Top Service !

Rudi

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het weer werkt, @rudivd!

• Auteur
  • Helper
  • March 1, 2022

Vandaag nog een belletje van dezelfde engineer om te verifieeren of eea. werkt. 
Super service en nazorg !

Rudi