Skip to main content

Beste, ik heb een vraagje. Ik heb twee mobiele nummers via KPN lopen. Ivm verhuizing moet ik binnen bellen via Wifi. Daarom twee nieuwe Samsung telefoons aangeschaafd waar bellen via Wifi op mogelijk is, in beide telefoons een nieuwe 4G sim kaart. De ene telefoon pakt binnen wel bellen via Wifi (dan zie ik ook en wifi symbooltje met een telefoontje en een 1) en de andere telefoon heeft precies dezelfde instellingen (heb ze met elkaar vergeleken) en bij deze lukt bellen via Wifi niet. Iemand nog een tip? Ik heb al paar keer aan en uit gezet, opnieuw opgestart, ook naast de router maar niks. Bedankt Marieke

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 Goedemiddag @MHav, welkom op het forum!
Dat is wel een merkwaardig verschijnsel zo! Inmiddels zijn we natuurlijk al weer een paar dagen verder, heb je nog een oorzaak/oplossing kunnen vinden?
Anders kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ik lees net in je andere topic dat je het al opgelost hebt met mijn telefonische collega's! VoLTE stond nog uit :-)