Hoi, op mijn Iphone 15, staat nummerherkenning aan, echter wordt mijn nummer niet weergegeven wanneer ik iemand bel. Er wordt altijd anoniem of prive-nummer weergegeven. Heeft iemand een oplossing of hier ervaring mee?
Hallo
Bellen kan gratis via 0800 0402.
Succes.
Â
HoiÂ
Welkom op de community van KPN.
Het kan ook heel goed mogelijk zijn, dat nummerweergave uitstaat binnen de instellingen van je iPhone 15, waardoor personen die je belt Privé of Anoniem in het display zien staan.
Controleer binnen de instellingen, of nummerweergave uit staat, en zet hem vervolgens aan.
Stappenplan
- Open instellingen (tandwieltje)
- Type in de zoekbalk (boven je Apple ID) het woord telefoon
- Tik vervolgt op het icoontje met het groene hoorntje, waarbij telefoon staat vermeld.
- Je komt dan uit bij de telefoon instellingen.
- Scrol naar beneden tot je Nummerherkenning ziet staan.
- Tik op nummerherkenning, en je ziet gelijk of nummerherkenning aan of uit staat.
- Staat deze functie uit, schuif dan het schuifje naar rechts en nummerweergave staat weer aan.
Nummerweergave staat standaard aan bij alle mobiele klanten van KPN.
Maar klanten kunnen het handmatig aan en uit zetten in zijn of haar smartphone.
Hi
Als je de instellingen hebt gecontroleerd en er echt zeker van bent dat het goed staat in je toestel, dan wil ik je net als JanD aanraden on hier toch even contact over te zoeken met onze klantenservice. Mocht je dat nog niet hebben gedaan dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.