Skip to main content

Als ik in gesprek ben krijgt een andere beller niet de ingesprektoon. Dat is vervelend want die denkt dat ik de telefoon niet opneem. Kan ik dit anders instellen?

Hoi @Elly Hoogendonk, welkom op het forum! DIt is wel een merkwaardig probleem zeg!
Er zijn een aantal dingen die dit kunnen veroorzaken. 
Kan het zijn dat je er een doorschakeling op hebt staan? Of de voicemail?
Je kunt deze specifieke (bij in gesprek) doorschakeling uitzetten door te bellen naar  #67#


Als dit het niet verhelpt, zou je dan je experiabox eens terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen?
Dit kun je doen door het paperclipknopje aan de achterkant zo'n 10 seconden ingedrukt te houden.
Houd er wel rekening mee dat als je je wifinaam en wachtwoord veranderd hebt of andere instellingen hebt aangepast in je experiabox deze wijzigingen ongedaan gemaakt worden.


Hoi @Elly Hoogendonk, het is inmiddels weer een paar dagen later, is het nog gelukt dit op te lossen?


Ja, gelukkig wel. Ik heb twee keer een chatgesprek met KPN geprobeerd maar beide keren viel de chatfunctie uit voordat het probleem opgelost was. Vervolgens heb ik telefonisch contact opgenomen met KPN. De KPN medewerkster die ik aan de telefoon had, had verstand van zaken en heeft het probleem binnen korte tijd opgelost door bij KPN netwerkinstellingen aan te passen.Â