Skip to main content

Recent is mijn mobiel abonnement van Telfort overgezet naar KPN. Sindsdien worden alle verbruikte belminuten meegeteld, terwijl volgens mij bij Telfort alleen de eerste 10 minuten werden meegeteld. 
Dat verbaast mij, omdat er bij aankondiging van de overstap meegedeeld was dat ik bij KPN dezelfde voordelen zou krijgen. 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hoi @iPhone2016, welkom op het KPN forum. 26 januari zijn de Telfort mobiele abonnementen inderdaad overgezet naar ons, dat is gedaan met behoud van het abonnement en voorwaarden. Als je bij Telfort nog Lekker Lang bij jouw abonnement, zou je dat nu nog steeds moeten hebben. Als je in MijnKPN kijkt, zie je het dan niet bij jouw abonnement staan?
Als je het daar niet kunt vinden kan ik ook met je meekijken, als je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN op je forumprofiel kunt invullen (bij de vakjes waar 'privé’ bij staat, zodat het alleen voor jou en mij zichtbaar is) en daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik kan meekijken. Ik hoor het graag van je.


Ik zie dit inderdaad niet bij de abonnementsgegevens in Mijn KPN staan. Ik heb mijn forumprofiel ingevuld maar zie geen privé vakje voor het invullen van de laatste 3 cijfers van de IBAN. Lijkt me ook niet direct nodig. 


zie geen privé vakje voor het invullen van de laatste 3 cijfers van de IBAN. Lijkt me ook niet direct nodig. 

Daar is 't vakje Pers. Opm. geschikt voor.

Verder. Als je verlengd hebt na 25 maart 2018 dan had/heb je sowieso de Telfort lekker lang bellen optie niet meer. Zie deze opmerking van een (oud) Telfort mobiel gebruiker.


Kan zo gauw niet terugvinden wanneer ik het abonnement verlengd heb, maar dat zal vast na 25-3-2018 geweest zijn. Dan is het dus wel duidelijk. 

Hiermee is mijn vraag wel beantwoord.


Ik heb het voor de volledigheid ook nog even nagekeken @iPhone2016, het is inderdaad wat Peter al noemt. De verlenging is ingegaan in oktober 2018, als je 4 of 6 maanden (afhankelijk van wat toen mogelijk was bij Telfort) voor de einddatum verlengde zal die na maart aangevraagd zijn. Sindsdien is Lang Lekker geen onderdeel meer van jouw mobiele abonnement. 

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we kijken graag met je mee.