Skip to main content

Bij Telfort nam ik de niet gebruikte belminuten mee. Sinds Telfort KPN is geworden, is dat niet meer zo.

In mijn optiek neemt KPN niet alleen Telfortklanten over, maar ook hun contractvoorwaarden. Er is geen nieuw contract opgemaakt met KPN. Dus dat bindt hun aan het contract dat ik destijds met Telfort heb afgesloten.

Dus KPN, graag wil ik mijn niet-gebruikte belminuten terug.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Frans Welling. Van harte welkom hier. Als je zelf verder geen wijzigingen hebt gedaan, dan blijft het meenemen van je bundel(s) gewoon hetzelfde, zoals ook in dit topic staat. De meegenomen MB's en minuten staan alleen niet meer op de factuur die je nu van KPN krijgt. Wel kun je in de MijnKPN app zien wat je hebt aan beschikbare MB's en minuten/sms, inclusief wat je meegenomen hebt. Wat zie je precies in de app staan op dit moment? 

Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als dit is gebeurd. Dan kan ik het voor je nakijken.


Ik heb niets gewijzigd bij de overnamen van Telfort naar KPN. (Ik zal wel gek zijn om mijn niet-gebruikte beltegoed weg te gooien).

Toch kreeg ik het bericht" U hebt extra verbruikskosten buiten u bundel gemaakt. Check hier uw extra kosten.

Op dit moment bedraagt dat €3,-.

P.S. ik heb mijn profiel -zover ik heb kunnen nagaan- aangevuld.

 


Dag @Frans Welling. Bedankt voor je reactie. Ik heb je abonnement erbij gepakt. Ik zie dat je vanuit de voorgaande periode 150 belminuten hebt meegenomen. Je hebt een abonnement met 150 belminuten + 25 belminuten klantvoordeel. Elke nieuwe factuurperiode krijg je 175 belminuten. Je begon de afgelopen periode dus met 325 belminuten. Als ik naar je verbruik kijk, zie ik ook dat je deze belminuten hebt verbruikt, waardoor je nu inderdaad buiten je bundel belt. Morgen start je nieuwe factuurperiode. Je belminuten neem je 2 maanden mee. De belminuten van december en januari zijn dus in maart komen te vervallen. 


Oke. Waarschijnlijk afgelopen maand meer gebeld. Meestal heb ik ruim genoeg aan mijn bundel.

Bedankt voor je antwoord. 

 

Groetjes Frans 


Het kan natuurlijk zijn dat je nu meer hebt gebeld door de coronacrisis. In ieder geval fijn dat het zo duidelijk is. :slight_smile: Je kunt je verbruik in Mijn KPN controleren. Je zou de app voor de zekerheid in de gaten kunnen houden de komende periode. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Reageer