Skip to main content

Kun je bij twee  mobiele abonnementen de opgemaakte belminuten van het ene mobiele nr. , aanvullen van je andere mobiele nr. die nog niet verbruik zijn (over zijn)??

Ik heb nog 4 dagen te gaan voor de volgende periode ingaat, en er blijven van het ene toestel zo’n 40 belminuten over. 

Het probleem ontstaat door die 0800 nr. waar je steeds in de wacht staat.

Bij voorbaat dank voor de evt. oplossing.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

Bij 0800 gaat er niks van je belbundel, dat is een gratis nummer. Het zal dus andere nummers of sms-en zijn waardoor je bundel nu op is, of internet gebruik via 4G. 1 sms tot 160 tekens is ook 1 belminuut evenals 1 MB. En helaas, het is deze maand een schrikkelmaand… Per 1 maart geeft KPN weer de nieuwe maandbundel.

Je kunt alleen MB's delen. Geen min./sms.

Je kunt een extra bundel nemen. Dat is mogelijk goedkoper dan buitenbundel kosten:
Internet geen buitenbundelkosten, snelheid verlaagd naar 64 Kb/s down.
Bellen: € 0,23 p/min
SMS: € 0,07 per 160 tekens.

Extra bundel:

250 MB's/min/sms à € 2,99.
stuur een sms met de tekst NL-EU 250 AAN naar 1266

1000 MB's/min/sms à € 7,99.
stuur een sms met de tekst NL-EU 1000 AAN naar 1266

(bron)


Dank je voor de uitleg PeterG,

het verhaal  geld alleen voor de belminuten en inderdaad  0900 en al die nr. van er zijn nog 4 wachtende voor u, met wachttijden van de zorgverzekeraar e.d.

Onbeperkt sms dus dat is geen probleem en internet is er nog genoeg over.

Je gaat mij nu toch niet vertellen, dat als ik MB gebruik dat er dan ook belminuten afgaan !!!!!

Idem met SMS !!!!!

P.s het is een oud contract van telfort dat sinds eind januari overgegaan is via  KPN.

alles zou volgens de oude voorwaarden van Telfort doorgaan.

 

 


als ik MB gebruik dat er dan ook belminuten afgaan !!!!!

Sorry, dat is alleen met de losse genoemde bundels.

Je standaardmaandbundel heeft het gescheiden. y MB’s en x minuten/sms. Van die bundel kan dus alleen de MB's gedeeld (overgeboekt eigenlijk) worden. Bij jouw dus ook  gescheiden minuten en sms-en ivm onbeperkt sms.

alles zou volgens de oude voorwaarden van Telfort doorgaan.

Je vermeldde Telfort niet in je eerste bericht/titel. Ik ging dus uit van de KPN maandbundels per de 1ste vd maand.


Hoi @henritwee, welkom op het KPN forum. Als je jouw abonnement niet hebt gewijzigd sinds het vorige maand is overgekomen van Telfort zal je nog steeds hetzelfde abonnement met dezelfde voorwaarden hebben. 

Je normale bundel is dus zoals je gewend bent. Als je extra belminuten nodig hebt kan je een bundel die Peter noemde toevoegen, bij die bundels is het een geheel die voor bellen/sms’en/data wordt gebruikt. Dat is alleen bij zulke extra bundels het geval. Weet je daarmee voldoende?


Hoi Jasper,

nou de vraag is eigenlijk ; kan ik van het ene abonnement de overgebleven belminuten overzetten naar mijn andere abonnement?

 


Dat kan niet @henritwee, belminuten zijn gebonden aan het eigen abonnement.

Bij KPN abonnementen kunnen MB's wel gedeeld worden, maar bij oud-Telfort abonnementen zoals dat van jou is dat ook niet mogelijk. In plaats daarvan kunnen jullie ongebruikte belminuten en MB's meenemen naar de volgende maand, zodat je het langer kunt gebruiken. 

Als dat niet voldoende is, is zo'n eerder genoemde bundel de enige optie om het voor een maand uit te breiden.