Skip to main content
Beantwoord

Belspecificatie van 10 maanden terug

  • December 27, 2019
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Hoe zit het met belspecificatie van 10 maanden terug?

is er een mogelijkheid om dat ook gemaild te kunnen krijgen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Alper, welkom op het forum! Ruud heeft gelijk, de specificatie bewaren we zes maanden. Langer dan dat is, in verband met privacy wetgeving, niet toegestaan. Als de specificatie dan ook belangrijk voor je is, zorg ervoor dat je maandelijks je facturen zelf uit de MijnKPN download en opslaat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 27, 2019

Hallo @Alper Tunga in het kort: nee

Staan de maandelijkse factuur mailtjes niet meer in je mailbox?

KPN bewaart de specificaties maar 6 maanden. Je kan in MijnKPN de facturen tot een jaar oud downloaden, maar alleen de recente 6 bevatten nog specificaties. 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2019

Hoi Alper, welkom op het forum! Ruud heeft gelijk, de specificatie bewaren we zes maanden. Langer dan dat is, in verband met privacy wetgeving, niet toegestaan. Als de specificatie dan ook belangrijk voor je is, zorg ervoor dat je maandelijks je facturen zelf uit de MijnKPN download en opslaat.