Skip to main content

Hallo kan iemand mij hier antwoord geven?

Ik zat altijd bij telfort met mijn mobiel.

Daar was het zo dat je beltegoed en mbs meenam naar de volgende maand! Wat wel zo netjes is want je hebt er voor betaald  vandaar dat ik bij telfort zat. Nu is mijn vraag is dat bij kpn ook zo? Of jatten die gewoon je betaalde beltegoed en mbs??

 

Hallo @foxfox 

Bij de KPN abonnementen gaan de MB's en belminuten inderdaad niet mee naar de volgende maand. Echter, zo lang jij jouw Telfort abonnement laat doorlopen, blijven voor jou de Telfort voorwaarden gelden. Je bent niet verplicht om te verlengen naar een KPN abonnement aan het eind van de vaste looptijd. 


Hallo @foxfox , wat je bij TFT aan tegoed mee kon nemen kun je bij KPN MB's delen met huisgenoten, het is maar net wat je voorkeur heeft.

 


Als je tegenwoordig nog een abonnement wil waarbij de overgebleven mb's mee gaan naar de volgende maand, dan moet je heel hard zoeken. Want bijna geen enkele provider heeft dit.


Hoi Jan D bedankt voor je reactie.

Komt er gewoon op neer dus dag geld wat je niet gebruikt.. beetje diefstal dus.. zou ik dan ook bij de politie aangifte kunnen doen 🙂


Als je tegenwoordig nog een abonnement wil waarbij de overgebleven mb's mee gaan naar de volgende maand, dan moet je heel hard zoeken. Want bijna geen enkele provider heeft dit.


Ja daar was ik al achter..kan er geen 1 vinden 😒dat daar niks aan gedaan wordt aan zulke diefstal!!


Hoi Jan D bedankt voor je reactie.

Komt er gewoon op neer dus dag geld wat je niet gebruikt.. beetje diefstal dus.. zou ik dan ook bij de politie aangifte kunnen doen 🙂

Hallo @foxfox aangifte doen heeft geen zin, want je bent akkoord gegaan met de voorwaarden, m.a.w. je hebt het vrijwillig geaccepteerd.

 


Als je bij de bakker brood koopt, eet het niet helemaal op , laat je het dan ook liggen voor de volgende maand of doe je aangifte. Je koopt iets, maar als je het niet gebruikt is dat niet de schuld van de verkoper.


Als je bij de bakker brood koopt, eet het niet helemaal op , laat je het dan ook liggen voor de volgende maand of doe je aangifte. Je koopt iets, maar als je het niet gebruikt is dat niet de schuld van de verkoper.


Beetje rare, domme vergelijking!!!

Zou bijna denken dat je voor kpn werk!

 

 


Het is juist een hele goede vergelijking. Je koopt een artikel met een houdbaarheidsdatum op de verpakking (de voorwaarden), maar jij kiest ervoor om niet alles te nuttigen voordat het oneetbaar wordt. En nee, ook ik werk niet bij KPN :grin: .

Houd dus vast aan je Telfort abonnement en neem MB’s mee naar de volgende maand. Ook nu je bij KPN zit.


Je koopt geen mb's. Je koopt het recht om in een bepaalde periode een bepaald aantal mb aan data te gebruiken.

En bij Telfort werden je ongebruikte mb's ook niet onbeperkt mee genomen. Na 3 maanden vervielen ze alsnog als ik het goed heb.


Hallo @Nick83 

En bij Telfort werden je ongebruikte mb's ook niet onbeperkt mee genomen. Na 3 maanden vervielen ze alsnog als ik het goed heb.

Bij TFT kon je maximaal 2 maanden data meenemen naar de huidige maand.