Skip to main content
Vraag

beltegoed storing

  • December 22, 2020
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

NathanB65
Nieuwkomer

Hallo,

 

Vanmorgen probeerde ik mijn beltegoed op te waarderen, dit deed ik en kreeg vlak daarna al de melding dat er een technische storing was.

Echter is het geld wel van mijn rekening af geschreven en heb ik later ook geen bericht van kpn gekregen dat mijn beltegoed is opgewaardeerd. 

Hoe zit dit?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @NathanB65, welkom op ons forum!

Wat vreemd dat het opwaarderen van het beltegoed mis is gegaan. Het geld is dus wel van jouw rekening geschreven, maar het beltegoed is niet bij geschreven. Zou je een screenshot kunnen plaatsen van de betaling? Zorg ervoor dat je jouw privé gegevens niet zichtbaar hebt. Als je dan ook gelijk je forumprofiel aanvult met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer, kan ik kijken hoe ik verder kan helpen. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?