Skip to main content

Belverbinding valt weg op diverse locaties

  • February 7, 2020
  • 11 reacties
  • 94 keer bekeken

Ook bij mij valt sinds een maand ongeveer de (bel) - verbinding steeds weg op diverse locaties! Ook het opnieuw verbinden duurt heel erg lang in vergelijk met de tijd daarvoor. Is er iets veranderd in prioriteit voor de Telfort klanten? Laatste tijd echt slecht geworden!

Admin: bericht afgesplitstĀ en nieuw topic aangemaakt voor vraag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

  • February 7, 2020

Ook bij mij valt sinds een maand ongeveer de (bel) - verbinding steeds weg op diverse locaties! Ook het opnieuw verbinden duurt heel erg lang in vergelijk met de tijd daarvoor. Is er iets veranderd in prioriteit voor de Telfort klanten? Laatste tijd echt slecht geworden!

IkĀ denk dat dit niets te maken heeft met Telfort, zelf zit ik bij KPN.
Heb jij die problemen ook op het zelfde traject?
Ā 


Nee, diverse plaatsen waar ik voorheen altijd prima verbinding had. En opeens na een halve minuut weer volop, 2 meter verder.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Wegvallen verbinding, welkom op het forum. Alle Telfort abonnementen zijn 26 januari overgezet naar KPN, daarbij is aan de technische kant niets gewijzigd. Sinds wanneer ervaar je het wegvallende bereik precies?Ā 

Heb je jouw toestel al eens opnieuw opstart, maakt dat een verschil? Als dat niet zo is ben ik ook benieuwd wat er gebeurt als je jouw sim-kaart in een ander toestel probeert, is de verbinding dan ook stabiel of gaat het met de kaart mee?


Sinds een maand ongeveer, en ja je suggesties al geprobeerd. Het duurt erg lang voordat de verbinding tot stand komt nadat die is weggevallen. Soms ga ik 2 meter verderop staan, en na 30-45 seconden opeens weer volledig bereik. (Meerdere locaties)


Jasper van KPN
Moderator

Je hebt jouw sim-kaart in een ander toestel al geprobeerd dus, ik ben benieuwd wat er dan precies gebeurde. Zou je dat kunnen toelichten? Ging het probleem mee met de kaart, bleef het bij jouw toestel als daar een andere sim in zat of gebeurde er iets anders? Om met je mee te kunnen kijken heb ik zoveel mogelijk informatie nodig, ik hoor het graag van je.


Ook ik heb geprobeerd de telefoon op 3 g terug te zetten, meteen verbinding. Terug op 4g is de verbinding meteen weg. Adres ***

Admin: bericht afgesplitstĀ en samengevoegd met je eigen topic.


Jasper van KPN
Moderator

Welkom terug @Wegvallen verbinding, je had in een ander topic gereageerd zo te zien, maar aangezien we in dit topic met jouw specifieke situatie bezig waren is het handiger om die hier te bespreken. Had je nog kunnen kijken wat de sim-kaart in het andere toestel deed? Je postcode heb ik uit je bericht gehaald en naar je forumprofiel verplaatst, i.v.m. je privacy. Zou je daar ook het huisnummer aan kunnen toevoegen, net als het 06-nummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je het op je profiel invult is het alleen voor jou en moderators te zien. Dan kan ik ook met je meekijken.


Gedaan, alleen waar moet ik de cijfers van het IBAN invullen?

Ā 


Jasper van KPN
Moderator

Die kan je bij "Persoonlijke opmerkingenā€ toevoegen. Ik zie het 06-nummer er ook nog niet staan, voeg je die ook meteen toe?Ā 


Bij deze


Jasper van KPN
Moderator

Merci, daarmee heb ik het netwerk op die locatie na kunnen kijken en die ziet er wel goed uit. Er speelt in jouw geval iets anders dus. Eerder vroeg ik je wat jouw sim-kaart deed in het andere toestel toen je ze had omgeruild, zou je me dat nog kunnen vertellen?