Skip to main content

Had Telfort, onlangs overgegaan in KPN. In jaren nooit buiten mijn belbundel geweest en nu al voor de tweede keer voor een flink bedrag. Dit klopt niet. Kunt u dit voor mij nakijken?

 

Met vriendelijke groet, 

 

Esther van der Wal

Op dit moment wordt het verbruik van ex-Telfort nog niet goed getoond in de KPN-app. Daar wordt aan gewerkt.


Het gaat niet om de app, het gaat erom dat ik 20 euro bij moet betalen, terwijl ik niet meer bel dan al die afgelopen jaren.  Waar kan ik een telefoonnummer vinden van KPN?


Hallo @Esther 72 , een specificatie kun je terugvinden op de mobiele facturen.

Het gratis nummer van KPN is 0800 0402.

Succes.

 

 


Ik heb het probleem gevonden. Het gaat niet om het bellen, het gaat om een of andere sms dienst. Ik dacht gratis kentekencheck te doen via de RDW, maar blijkbaar is dat niet gratis....:smirk:


Oh, zo een.

Via de site van de RDW is het gratis, dan krijg je geen smsjes. rdw.nl (RDW kentekencheck, ietsje scrollen)

Maar er zijn inderdaad ook anderen. En die sturen je op één aanvraag meteen een stuk of 4 sms-jes waar je zelf voor moet betalen inderdaad.


Ja, dus stom van mij en excuses aan KPN. :nerd:


Beste @Esther 72, welkom! Flink balen dit, zeg 😞. Goed dat je er achter bent gekomen in ieder geval. Het gaat je nu niet nog een keer gebeuren 😉