Skip to main content
Beantwoord

Belverbruik klopt niet

  • February 20, 2020
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Had Telfort, onlangs overgegaan in KPN. In jaren nooit buiten mijn belbundel geweest en nu al voor de tweede keer voor een flink bedrag. Dit klopt niet. Kunt u dit voor mij nakijken?

 

Met vriendelijke groet, 

 

Esther van der Wal

Beste antwoord door Esther 72

Ik heb het probleem gevonden. Het gaat niet om het bellen, het gaat om een of andere sms dienst. Ik dacht gratis kentekencheck te doen via de RDW, maar blijkbaar is dat niet gratis....:smirk:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 20, 2020

Op dit moment wordt het verbruik van ex-Telfort nog niet goed getoond in de KPN-app. Daar wordt aan gewerkt.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2020

Het gaat niet om de app, het gaat erom dat ik 20 euro bij moet betalen, terwijl ik niet meer bel dan al die afgelopen jaren.  Waar kan ik een telefoonnummer vinden van KPN?


  • February 22, 2020

Hallo @Esther 72 , een specificatie kun je terugvinden op de mobiele facturen.

Het gratis nummer van KPN is 0800 0402.

Succes.

 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 22, 2020

Ik heb het probleem gevonden. Het gaat niet om het bellen, het gaat om een of andere sms dienst. Ik dacht gratis kentekencheck te doen via de RDW, maar blijkbaar is dat niet gratis....:smirk:


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 22, 2020

Oh, zo een.

Via de site van de RDW is het gratis, dan krijg je geen smsjes. rdw.nl (RDW kentekencheck, ietsje scrollen)

Maar er zijn inderdaad ook anderen. En die sturen je op één aanvraag meteen een stuk of 4 sms-jes waar je zelf voor moet betalen inderdaad.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2020

Ja, dus stom van mij en excuses aan KPN. :nerd:


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Esther 72, welkom! Flink balen dit, zeg :-(. Goed dat je er achter bent gekomen in ieder geval. Het gaat je nu niet nog een keer gebeuren ;-).