Skip to main content
Vraag

ben bang dat ik 2* een extra bundel heb aangezet

  • January 15, 2021
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Ivm mijn verblijf op Bonaire. En dat ik moest bellen naar Nederland, heb ik een extra bundel genomen. Maar ik denk dat ik dit nu 2* heb gedaan. Kpn kunt u mij helpen?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 21, 2021

@Desperado Zou je aan kunnen geven hoe dit heeft kunnen komen? Om een bundel aan te zetten zijn er namelijk meerdere drukken nodig om akkoord te geven. Om welke bundel ging het in dit geval?