Skip to main content

Wat is dat toch KPN?

Sinds ik van provider ben overgestapt naar jullie heb ik nauwelijks internet verbinding.Dit is met name in de supermarkten,winkels en de Ikea. Ook kunnen mijn kinderen mij minder goed bereiken of ik hun als ik buitenshuis ben..Ik heb een Iphone 11.

Is hier wat aan te doen?

Het enige wat je kan doen is bellen naar 0800-0402 en daar aandringen op het aan laten maken van een ticket.

Je komt dan op een lijst te staan en ze zullen je op een gegeven moment bellen voor een oplossing.

Twee maanden duurt deze ellende al, maar sommigen hebben al een oplossing aangeboden gekregen.


Bedankt voor je reactie  @Matthew83 Dat ga ik zeker doen want dit is erg vervelend..


Bedankt voor je reactie  @Matthew83 Dat ga ik zeker doen want dit is erg vervelend..

Berijd je voor en bel vaker als je denkt dat nodig zou moeten zijn, ze kunnen geen bevestiging sturen dat de ticket is aangemaakt, mijne bleek niet aangemaakt te zijn. Nu wel zeggen ze maar dat zijden ze 2 maanden geleden ook, en ja je kan het niet bevestigen dat het ticket is aangemaakt en dat je in de wachtrij staat. 


Omdat ik geen keuze heb qua rechtvaardiging like-knop…

@Boompje1 en @F_KPN 

😕


Ik vind het gekmakend dat je geen bevestiging krijgt, hoe moeilijk kan het zijn om een bevestigingsmaiptje te sturen.

 

en hoe vaak je ook belt, je krijgt alleen als antwoord dat ze geen idee hebben hoe lang het gaat duren.

 

Ik ben overgestapt naar KPN omdat ik dacht dat het een kwaliteitsprovider was.

 

maar het tegendeel blijkt waar en bovendien is er totale minachting van hun klanten.

treurig….


Het systeem van KPN werkt helaas niet op die manier. Je krijgt inderdaad helemaal geen ticketnummer of bevestiging. Je kan ook niet refereren naar een bepaald ticket en je weet ook niet wat de status is door even snel online te checken.

Je bent daarom volledig afhankelijk van de medewerker die jouw ticket heeft aangemaakt en je moet helaas zo nu en dan even bellen om te kijken of jouw ticket niet per ongeluk is gesloten.


Reageer