Skip to main content
Antwoord

Benieuwd naar de opzegmogelijkheden nu de fysieke datasim niet meer nodig is in de auto

• November 4, 2025
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Jan911turbo
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb in mijn auto een 09 00 nummer simkaart voor uitsluitend data ontvangst. Een paar dagen geleden kreeg ik een grote software update in de auto.Door deze update heb ik een geïntegreerde simkaart gekregen, waardoor de fysieke simkaart niet meer nodig is . Mijn abonnement loopt nog een jaar. Wat is in zo een situatie de opzeg termijn ? 

Beste antwoord door bnh

De reden dat u hem niet meer nodig heeft, doet er niet toe, even bot gezegd: een contract is een contract. U heeft bijvoorbeeld geprofiteerd van een lager maandbedrag omdat u voor één of twee jaar heeft getekend, er zitten dus voor en nadelen aan.
U kunt het contract afkopen door 12 keer het maandbedrag te betalen.
Meer info: link

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 4, 2025

Hallo ​@Jan911turbo ,

Gewoon de lopende abonnementsperiode. Dat jij nu op een andere manier data ontvangt, is geen reden om jouw abonnement bij KPN eerder te kunnen opzeggen. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 4, 2025

De reden dat u hem niet meer nodig heeft, doet er niet toe, even bot gezegd: een contract is een contract. U heeft bijvoorbeeld geprofiteerd van een lager maandbedrag omdat u voor één of twee jaar heeft getekend, er zitten dus voor en nadelen aan.
U kunt het contract afkopen door 12 keer het maandbedrag te betalen.
Meer info: link

Jan911turbo
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • November 4, 2025

Duidelijk. thx, Het is wat het is.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Jan911turbo, ik zie dat onze Community jouw vraag al beantwoord heeft. Heel fijn. Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten.