Skip to main content
Sinds ongeveer een week is ons bereik (partner KPN zakelijk, ikzelf andere provider maar ook KPN netwerk) drastisch omlaag gegaan. Zowel binnenshuis geen 4g meer, hooguit 3g. Mobiel bellen 1 streepje bereik als buitenshuis, ook 1 streepje en maximaal 3g of soms edge.



Dit was altijd binnen en buiten 4g en drie streepjes bereik. Wat heeft KPN veranderd en is dat wellicht terug te veranderen? Hier in de omgeving niets veranderd, geen nieuwbouw etc.



Postcode 8162NE



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo @Marc1972 Dat klinkt fijn, uiteraard. Dit komt alleen voor op deze specifieke locatie? Ik durf je niet te zeggen óf er iets veranderd is. Soms zijn er werkzaamheden, daar kan ook dit mee te maken hebben. Ik laat het in elk geval graag voor je uitzoeken. Zou je een aantal zaken in je KPN Forum profiel willen vermelden? Het gaat dan om je naam, je postcode en huisnummer en je mobiele nummer. Je hebt de postcode al ingevuld, maar ik wil ook graag het huisnummer weten. Ook wil ik graag weten welk toestel je hebt.

Ik lees het graag!
Ja het is specifiek voor deze locatie, op twee telefoons(iphone8 en iphone ce).
Helder, @Marc1972 en dank voor de toelichting. Wellicht zijn het werkzaamheden, die dit veroorzaken. Ik laat het onze Technische Dienst voor je nakijken. Je zult hier over gebeld worden. Ik moet er wel bij zeggen dat het wel even kan duren, een week ongeveer.

Reageer