Skip to main content

Hi!

 

sinds een paar maanden heb ik binnenhuis slecht bereik. Daarvoor was het eigenlijk altijd heel goed. Nu kan ik vaak niet gebeld worden en krijg ik op een gegeven moment een sms’je over een gemiste oproep. Hiervoor was er niks aan de hand en was ik juist blij dat het wel kon na jarenlang gezeik met andere providers over het bereik hier. Ik woon in het centrum van Utrecht. 
Is er iets veranderd of kan ik zelf nog iets aanpassen in m’n telefoon? iPhone XR. 
 

hoor het graag!

Hi @Rik86 en welkom op het forum! Wat zuur dat het bereik verslechterd is en dat dit al een paar maanden speelt. 😕 Niet handig als je hierdoor telefoontjes mist, maar gelukkig is er een oplossing in de vorm van VoWiFi. Dat houdt in dat het bellen via je wifi signaal gaat en de iPhone XR is hier geschikt voor. Op deze pagina vind je hoe je dit in kunt stellen en ik hoop dat je dan geen oproepen meer mist! 


Hoi!

 

dank voor je antwoord! Ik had die optie zelf inderdaad ook gevonden, maar ik kan in m’n instellingen niet kiezen voor Bellen via WiFi. Zie bijgaand screen. 
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik ben een oud-Telfort klant. 
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
 

 


Goed dat je het zegt! Dan heb je waarschijnlijk nog een SIM-kaart van Telfort. Als je via deze pagina een vervangende SIM-kaart aanvraagt krijg je er een van KPN en dan moet VoWiFi als optie tevoorschijn komen. 😁


Ah, ik ga dat doen. Dank voor de hulp!


Graag gedaan!


Reageer