Skip to main content
Beste Jörg Kramer

Directeur Klantenservice,



Mijn vraag is of ik een gesprek zou kunnen hebben met u, Jörg Kramer, om het een en ander door te spreken.



Ik heb zojuist een email met uw naam eronder ontvangen.

Ook heb ik een sms bericht gekregen dat u mij niet kunt bereiken.

Mijn telefoon staat de gehele dag aan, weinig gesprekken gevoerd en dus moet ik alle oproepen kunnen hebben ontvangen.



15 jaar geleden ben ik bij KPN weggegaan omdat ik veel problemen had met de experia-box en omdat het KPN bereik in de ************* erg slecht was.

Ik moest altijd bij een raam gaan staan om een gesprek te kunnen voeren.



Ik ben toen overgestapt naat Vodafone en heb eigenlijk nooit ontvangst pro0blemen gehad.

Ik ben in dec 2018 weer terug gekeerd bij KPN omdat zij een goed aanbod hadden voor mij.

Ik heb totaal geen rekening gehouden met het feit dat er in de afgelopen 15 jaar niets gedaan is om het bereik in Lierop te verbeteren.



Wat kan de KPN voor mij betekenen.

Indien ik niet bereikbaar ben moeten we dan doorgaan met onze overeenkomst?



Vriendelijk bedankt,

Toon van den Eijnde
Mijn excuus, maar mijn naam is AMMH van den Eijnde.

Email: ***********



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hallo @Bereikbaarheid in Lierop, welkom! Jörg Kramer is als directeur klantenservice niet degene die het klantcontact heeft. Dat hebben wij, de medewerkers van de klantenservice. Ik zie dat er op dit moment twee zaken spelen:




  1. Er wordt gevraagd of je contact op kunt nemen om een afspraak te maken voor het aansluiten van de vaste diensten.
  2. Er is, naar ik het begrijp, een probleem met de mobiele dekking op je postcode.

Dit zijn twee aparte problemen en dienen ook als zodanig behandeld te worden. Voor je vaste diensten geldt: de annuleringstermijn van 14 dagen, loopt vanaf het moment dat de diensten aangevraagd worden. Deze is al voorbij. Het is dus belangrijk dat je contact met ons opneemt, zodat we dit voor je in orde kunnen maken. Dat hoeft natuurlijk niet vanaf jouw adres, maar je kunt overal contact met ons opnemen.



Voor je mobiele diensten geldt in feite ook dat de 14 dagen annuleringstermijn voorbij zijn. Op het moment dat je echter geen gebruik van je mobiele telefoon kunt maken, wil ik daar zeker nog eens verder naar kijken. Ik zie dat op jouw adres het bellen over 4G ook mogelijk zou moeten zijn, maar dat dit op jouw aansluiting niet aan staat. Zou je willen dat ik dat voor je aanvraag? Dit kost niets extra en zou de kwaliteit op jouw adres aanzienlijk moeten verbeteren.



Mocht je nog vragen hebben omtrent bovenstaande, laat het me gerust weten.
Hallo Marcia,

bedankt voor je reactie.

in feite zijn beide zaken wel sterk gekoppeld.

ik heb n sms en n email ontvangen met de vraag om contact op te nemen omdat ik niet bereikbaar ben.

veel gesprekken die ik voer worden plots afgebroken en dan krijgt de andere beller te horen dat de verbinding tijdelijk verbroken is.

ik neem aan dat je begrijpt dat EMS niet mijn naam is maar de naam van mijn bedrijf.

de gesprekken die niet binnen komen daarvan weet ik ook niet of ik ze gemist heb.

dit kan ik niet hebben als bedrijf, trouwens ook niet als privé.

Zou jij kunnen organiseren dat er iemand bij mij thuis komt om het een en ander door te spreken.

Ik ben wel van mening dat als er diensten niet geleverd kunnen worden ik er ook niet voor hoef te betalen. Zelfs tijdens een lopend contract.

maar dat kunnen we beter face to face bespreken denk en hoop ik.

met vriendelijke groet,

Toon
Hallo Toon,



Voor wat betreft je vaste diensten geldt dat we een afspraak met je moeten maken om de boel te regelen. Aangezien wij je niet kunnen bereiken, hebben we gevraagd of jij met ons contact op wilt nemen. Zodra je dit doet, kunnen we verder voor je aan de gang.



Voor wat betreft je mobiele diensten: daarvoor wil ik graag 4G bellen aanvragen. Op het moment dat jouw problemen qua bereik daarmee opgelost zijn, lijkt me dit een goeie zet. Mocht je daarna nog steeds problemen hebben, moeten we het verder uit laten zoeken. Ik moet daarvoor wel je akkoord hebben, vandaar de vraag.



Mocht je face to face contact willen, kan je het beste even langs een KPN winkel gaan.
Beste Marcia,



Ik heb een mooi bericht gekregen van KPN dat het voordeel pakket over 2 dagen in gaat.

Helaas heb ik nog steeds geen glasvezelkabel binnen en dus ook geen optie KPN voordelen.

Fiberreg is hier 2 weken geleden geweest maar hebben toen de installatie afgebroken. Ze zouden weer spoedig contact opnemen maar dat is nooit gebeurd.

Zou u zsm hier opdracht voor kunnen geven.



mvg

Toon van den Eijnde



De KPN Compleet voordelen gaan binnen 2 dagen in


Wat verwarrend allemaal! Ik zie hier staan dat je met Reggefiber contact op zou moeten nemen. Zou je dat willen doen? Hun telefoonnummer is 088-0063710. Zij kunnen je het beste informeren en verder helpen.
Hallo Marcia,



Ik heb toch de indruk dat iemand van KPN contact moet leggen met Reggefiber.

Ik heb ze gebeld en er wordt mij verteld dat er nog geen toestemming is voor het meer werk wat men denkt nodig te hebben.

Het wachten is op een interne goedkeuring van reggefiber zelf.

Als ik het tel nr vraag van de afdeling die de goedkeuring moet doen wordt er mij verteld dat ze geen telefoon nr hebben van die afdeling.



Het meer werk is nodig omdat er een gasleiding in de beurt ligt.

Het meerwerk bestaat uit 2 mtr meer graven.

Volgens Reggefiber is het meerwerk 9 mtr meer graven dus iemand gaat dadelijk een aanzienlijk bedrag betalen voor meerwerk wat helemaal niet nodig is.



mvg

Toon van den Eijnde
Hallo Toon, goed dat je het hier even laat weten. Ik heb intern een ticket voor je aangemaakt om navraag te doen over de situatie. Ik verwacht dat er hierover snel contact met je wordt opgenomen, dus wil je dat nog even afwachten? Excuses voor de hele gang van zaken!
ok

Bedankt,

Toon
Hoe staat het ervoor? Heb je al iets gehoord van de betreffende afdeling?
Hallo Marcia,



Ik heb zojuist zelf gebeld.

Afspraak staat nu op woensdag 3 april 8:00.

Bedankt voor je support,



groet,

Toon
Goed dat je er zelf achteraan bent gegaan en heel fijn dat er een afspraak is gemaakt! Als je het goed vindt, vraag ik rond de derde nog eens hoe het er nu voor staat.
Ha Toon, hoe staat het ervoor?