Skip to main content
Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice vanuit buitenland

  • January 19, 2020
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Beste KPN, ik zit in het buitenland en mijn telefoon is gestolen. Ik heb een sim-only abonnement bij jullie, maar wil graag kijken naar de mogelijkheden om een toestel te kopen, gezien het feit dat ik toch een nieuwe moet nu (helaas). Het lijkt erop dat ik jullie hierover alleen kan bellen en niet via de mail contact kan zoeken. Dat is jammer, want ik heb dus geen mobiel meer (want gestolen). Is er niet toch een moment om mijn vraag in een mail te sturen? De contact & service tab op jullie site biedt namelijk niet echt uitkomst en antwoord en lijkt vooral gericht op de meest gestelde vragen….

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @WykeP, wat naar dat je telefoon gestolen is:disappointed_relieved:

Ik snap heel goed dat je dit liever allemaal niet openbaar bespreekt, gelukkig kun je ook met ons chatten door op 'mobiel' en daarna 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben' te klikken op https://www.kpn.com/service.htm 

De betreffende afdeling is aanwezig tussen 08:00 en 22:00!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 19, 2020

Kpn is niet per mail bereikbaar. Je kunt eventueel hier je vraag stellen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2020

Dat is jammer, want ik heb niet per se de behoefte om alle ins en outs en opties van mijn abonnement op een openbaar forum te bespreken. Dan zit er niks anders op dan dat ik mijn nieuwe toestel ergens anders te kopen vrees ik. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 19, 2020

Dat openbaar bespreken hoeft ook niet. In je profiel kan je gegevens invullen die alleen zichtbaar zijn voor jezelf en de kpn medewerker. Je hoeft hier alleen de vraag stellen. Een medewerker reageert dan op die vraag.


  • January 19, 2020

Halo @WykeP  heb je in MijnKPN wèl je sim geblokkeerd en aangifte gedaan?

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2020

Hi @WykeP, wat naar dat je telefoon gestolen is:disappointed_relieved:

Ik snap heel goed dat je dit liever allemaal niet openbaar bespreekt, gelukkig kun je ook met ons chatten door op 'mobiel' en daarna 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben' te klikken op https://www.kpn.com/service.htm 

De betreffende afdeling is aanwezig tussen 08:00 en 22:00!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 27, 2020

Hi @WykeP, ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat het via de chat gelukt is om dit te regelen. Anders hoor ik het graag!