Skip to main content
Goedemorgen, woensdag 23 mei heb ik op aanraden van jullie klantenservice het openstaande bedrag van mijn telefoon afgelost. Hiervan heb ik ook een bevestigingsmailtje ontvangen. Met een week zou dit allemaal rond moeten zijn.



Ik heb voor de 2e keer, want zo was mij verteld, na de betaling weer met de klanten service gebeld. Mij werd verteld dat de 48uur voor stond.



Zo ver zitten we nu dus over de beloofde 48uur en later 5 werkdagen heen en is er nog steeds niets veranderd.

Ik kan nog steeds geen nieuw abonnement nemen, maar vooral toestel want die van mij werkt niet meer.



Ik baal ervan dat er gezegd wordt dat dit binnen 5 werkdagen gebeurd wat schijnbaar dus niet zo is.

Wat ik ook niet helemaal snap is dat jullie in jullie systeem kunnen zien dat is de betaling heb voldaan maar vervolgens niet alvast een nieuwe abbonemten kunnen afsluiten voor mij.

Ik ben bijna 20jaar klant bij jullie en echt altijd super tevreden maar hierover raak ik een beetje geïrriteerd.

Er worden dingen gezegd die niet waar zijn en ik zit maar te wachten.

Nu is t vandaag hemelvaart dus zal ik ook niks hoeven te verwachten echter hoop ik wel dat er voor dit weekend iets geregeld kan zijn.
Hoi Veer, welkom hier.



Heel naar dat dit niet tijdig is verwerkt. Je hebt in dit geval 2 opties.




  1. Even bellen met 0800 0402 voor 17:30 op werkdagen. De afdeling Collections heeft hier de leiding en inzage in en kan dit nakijken en eventueel oplossen.
  2. Een mail sturen met alle gegevens naar rb@kpn.com, komt op hetzelfde neer. 🙂