Skip to main content

Inmiddels wonen wij bijna 6 maanden in Polen.

In al mijn contacten met KPN heeft niemand aangegeven dat ik mijn mobiele nummer ivm digid niet kan behouden of dat ik dit moet omzetten.

In mijn KPN kan ik geen pools adres invullen ivm de andere postcode.

Ik heb alle andere producten al opgezegd, en tevens nu per 1 maart het tweede telefoonnummer opgezegd. ik gebruik het Nederlandse nummer enkel voor contact met de belastingdienst en digid.

Vandaag is mij dus voor het eerst meegedeeld dat ik na een  halfjaar mijn abonnement niet kan behouden.

Dus beste KPN wat kan ik nu het beste doen? Bij het bellen krijg ik dus niet alle informatie die ik nodig heb. En mailen is niet mogelijk! 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hallo @Huissen zie de mobiele gebruiksvoorwaarden in het buitenland, link hieronder:

Algemene voorwaarden KPN Mobiel abonnementen | KPN

KPN is vanuit het buitenland bereikbaar via +31612001200, Facebook en Twitter

 


U zult zo af en toe naar Nederland moeten komen en hier het toestel dan moeten gebruiken. Dan word de termijn van 6 maanden weer gereset. Anders sluit KPN u af en word het abonnement stop gezet.


Beste @Huissen, welkom! Als je geen duurzame band met Nederland hebt, dan is het inderdaad niet de bedoeling dat je er gebruik van maakt. Wat je wél zou kunnen doen, is je abonnement omzetten naar prepaid. Dit kan ook via de telefonische klantenservice (+31612001200). Belangrijk is dan wel dat je elk half jaar minimaal één keer kosten maakt (belt, sms't, mobiel internet gebruikt of opwaardeert). Anders komt je nummer te vervallen. 


mijn abonnement is beeindigd omdat ik in Polen woon.

nu probeer ik al 3 dagen om een prepaid abonnement op dit nummer op te waarderen en dat lukt omdat het nummer is geblokkeerd nu.

ik kom er met dewebsite niet bij. en aan de tekefoon duurt het te lang om contact te krijgen.


Hoi @Huissen, welkom op ons forum!
Begrijp ik dat het niet lukt je nummer op te waarderen omdat het nummer al geblokkeerd is?
Als het nummer al verlopen is kun je namelijk ook niet meer opwaarderen.

Als het nummer nog wel actief is maar je beltegoed gewoon op is moet het natuurlijk nog gewoon werken, waar loop je precies tegenaan via de website?
Vanuit het buitenland kun je ons telefonisch bereiken op 0031612001200


Dank voor je bericht,

 

vandaag bericht gekregen dat de aansluiting met mijn oude nummer is uitgevoerd.

Ik heb dus geen nieuwe simkaart.

Ik hoef niets te doen wordt aangegeven en heb een start tegoed .maar kan met mijn nummer niet opwaarderen.

Ik kom er niet bij !en mijn nummer is nog niet actief!

kan niet registeren wat ook eigenlijk niet hoeft.

 

ergo er gaat iets fout ik kan zelf nu niets regelen.

en bellen duurt tegenwoordig te lang 

iemand bij kpn moet een knop omzetten denk ik.

 

 


Hoi @Huissen, ik zie net dat je nog een topic had en snap nu iets beter wat je bedoelt.
Je abonnement is omgezet naar prepaid en het opwaarderen daarvan lukt nu niet?

  • Waar loop je precies tegenaan?
  • Krijg je ook iets van een foutcode?
  • Hoe probeer je op te waarderen?
  • Heb je het al via de site geprobeerd?

Het is opgelost.

 

Zij het na een kleine 40 minuten aan de telefoon.

 

Technisch is er iets aangepast 

Daarna telefoon opnieuw opgestart en roaming werkte weer en kreeg ik berichten.

Nu hopelijk gaat het automatisch afschrijven van het abonnement goed zodat ik daarna niet weer hoef te bellen. 

Dank voor je reactie.

 

PaulÂ