Skip to main content
Beantwoord

Bericht KPN over verbruik

  • March 24, 2020
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik krijg van de KPN het bericht dat 75% van de bundel verbruikt is. De app Mijn KPN geeft aan dat nog geen 50% verbruikt is. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @PeterZeeman, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De app houdt niet live bij wat je precies verbruikt, hier kan enig verschil in zitten. Echter is 25% verschil wel erg veel! Kan je aangeven of dit inmiddels is bijgetrokken? Anders is het, denk ik, een foutje vanuit ons gezien. Indien het nog niet is bijgetrokken in de app, dan kijk ik graag even met je mee. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? 

Ik hoor graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 27, 2020

Goedemorgen @PeterZeeman, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De app houdt niet live bij wat je precies verbruikt, hier kan enig verschil in zitten. Echter is 25% verschil wel erg veel! Kan je aangeven of dit inmiddels is bijgetrokken? Anders is het, denk ik, een foutje vanuit ons gezien. Indien het nog niet is bijgetrokken in de app, dan kijk ik graag even met je mee. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? 

Ik hoor graag van je!


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 27, 2020

Ik vermoed dat je afkomstig bent van Telfort. Klopt dat?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 3, 2020

@PeterZeeman, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of duidelijkheid verschaffen?