Skip to main content

 

Op 7 maart kreeg ik een bericht dat ik 50% van mijn beltegoed had verbruikt.

 

Ik zie dat niet terug op MijnKPN, daar staat in de grafiek dat ik ongeveer 25% heb verbruikt. Als ik nareken dan heb ik inderdaad de helft verbruikt.
Ik heb mijn mobiel al even ontkoppeld,  maar dat verandert niets. Wat is er aan de hand?

Ik had ook een bericht dat ik op 50% zat maar ik heb onbeperkt bellen en smsen?

Hoe kan dit? En waar kwam dit bericht vandaan?


Dit probleem doet zich op dit moment bij meerdere klanten voor. Je abonnement is niet veranderd.

Om de een of andere reden is er een fout bij KPN dat er nu (náást je onbeperkte bundel) een bundel voor een x aantal minuten wordt aangezet. Vervolgens bel je eerst uit die bundel en na het opmaken van die bundel loopt je onbeperkte bundel gewoon door. 


Hoi @EMvRA, dat is wel gek, ik begrijp dat het verbruik dat je in MijnKPN ziet dus anders is dan de sms die je gekregen hebt. Heb je een abonnement of prepaid? Als je je gegevens in je profiel aanvult, kan ik even met je mee kijken als je wilt. 

@GayaTommy Ik kan me voorstellen dat dat voor verwarring zorgt. Als je bij verlengen ooit een extra bundel gekregen hebt, en daarnaast een bundel met onbeperkt bellen hebt, dan wordt de beperkte extra bundel eerst opgemaakt. Daarvan krijg je de sms over het verbruik. Maar geen zorgen, daarna schakel je gewoon automatisch over op je bundel met onbeperkte minuten :slight_smile: ​​​​​​​