Skip to main content
Antwoord

Bericht over werkzaamheden op mijn adres maar AI overzicht internet zegt hier niks over

• September 28, 2025
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Ge achtte Mvr/Meneer van k.p.n mobile,

Onderwerp: ik krijg net bericht, dat er op mijn postcode 5361TS werkzaamheden zouden zijn, terwijl het internet zelf er niks over zegt.

Ik krijg net een sms van k.p.n mobile ,dat er vanaf 29 september 2025 tot 4 okt 2025 werkzaamheden worden uitgevoerd op mijn postcode, wel erg vreemd, het internet vertelt mij anders.

Er zijn geen werkzaamheden gepland aankomende week op mijn postcode 5361TS Grave, volgens heel internet.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

AI Overview

Er is op dit moment geen melding van geplande werkzaamheden aan het KPN mobiele netwerk voor de komende week. De beste manier om actuele informatie te vinden over eventuele storingen of gepland onderhoud is door de KPN website te bezoeken of de «Allestoringen» website te raadplegen voor gebruikersrapporten. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste klant, tussen 29 september 2025 en 4 oktober 2025 werken we aan het mobiele netwerk in postcodegebied 5361TS. Hierdoor heb je in deze periode misschien last van vertraagde mobiele internetverbinding. Sorry hiervoor. Groet, KPN

Dit bericht komt van k.p.n mobile af.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Groetjes,

Genet 

Tesfu

Beste antwoord door Joep1965

Ok helder. Je kunt het bericht tot een uur na plaatsing weghalen. Als je verder geen vragen hebt dan gaan mensen ook niet meer reageren.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 30, 2025

Maar wat is nou eigenlijk je punt??

• Auteur
  • Topper
  • September 30, 2025

ik probeer mijn bericht te verwijderen, wat niet lukt.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Ok helder. Je kunt het bericht tot een uur na plaatsing weghalen. Als je verder geen vragen hebt dan gaan mensen ook niet meer reageren.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 30, 2025

Dat AI Overview boven aan de zoekresultaten moet je niet altijd serieus nemen. 

• Auteur
  • Topper
  • October 1, 2025

Verder heb ik geen vragen meer, alle vragen zijn naar tevredenheid beantwoord