Skip to main content
Beantwoord

bestaand mobiel abonnement aanvullen met toestel

  • December 15, 2020
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Dag!

Ik heb op 19 juni een sim- only hussel abonnement afgesloten voor mijn mobiele telefoon. 

Helaas is dit toestel kapot gegaan. Ik las ergens dat het mogelijk is om na 3 maanden na afsluiten van een abonnement, de mogelijkheid om een nieuw toestel toe te voegen aan bestaand sim- only abonnement. Ik kan het alleen nergens meer vinden op de site.

Hopelijk heeft iemand de gouden tip!

Vriendelijke groet, Jans

Beste antwoord door Jans93

Bedankt Jimny! helemaal niet aan gedacht haha. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 15, 2020

Die 3 maanden staan mij ook bij maar of dat nog steeds zo is kan ik je niet bevestigen, wellicht kom meer aan de weet als je de klantenservice belt op 0800-0402


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 15, 2020

Bedankt Jimny! helemaal niet aan gedacht haha. 


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 15, 2020

Ben nog even op zoek geweest, maar het kan nog steeds onder de kop verlengen en je nieuwe abonnement gaat dan in als je huidige mobiele abo is afgelopen, echter de phone krijg je meteen als je verlengd hebt


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2020

Het is gelukt, bedankt voor het meedenken!

 


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 15, 2020

Het is gelukt, bedankt voor het meedenken!

 

Graag gedaan en fijn dat je gelukt is en veel plezier met je nieuwe phone