Skip to main content
Vraag

Bestelde iPad na 3 weken niet ontvangen, klantenservice niet behulpzaam

• May 5, 2026
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

11 april Ipad plus abonnement besteld. Op dat moment gewoon leverbaar. Nu al ruim 3 weken niet leverbaar. Contact met klantenservice leidt tot niets. Zelfs geen begrip voor mijn frustratie. Enkele van de dooddoeners:

• wij zijn niet de leverancier dat is Apple - uhhh jullie zijn wel degelijk de leverancier
  • Het komt wanneer het komt dus ik begrijp uw vraag niet.  -uhhh zo raar is het toch niet dat ik graag wil weten wanneer een bestelling wordt uitgeleverd
  • U moet gewoon annuleren.
  • Het knopje waarmee ik uw bestelling kan omzetten naar een Ipad die wel leverbaar is, zit niet op mijn computer.
  • Een klacht indienen heeft geen enkele zin, u krijgt altijd hetzelfde antwoord.
  • Op mijn opmerking dat ik hoop dat mijn klacht input is voor service verbetering bij het management krijg ik te horen dat managers niet naar klachten kijken.

Ik hoop dat u begrijpt dat mijn hertrouwen in de KPn  als loyale klant wel behoorlijk is gedaald.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Veldbos. Als je iets besteld hebt kan ik me goed voorstellen dat je dit ook snel wilt ontvangen! Je hebt niet genoemd welk type iPad je precies hebt besteld, daardoor kan ik niet zien of daar meer over bekend is.

Het klopt inderdaad dat wij de leverancier zijn, echter zijn we wel afhankelijk van Apple voor de voorraad. Stel dat het model dat je gekozen hebt niet op voorraad is, moeten we wachten op een nieuwe levering voordat wij het aan jou kunnen leveren. 

Als je kunt vertellen welk model je hebt besteld kan ik voor je kijken of er meer bekend is over de voorraad.

Ook kan je altijd zelf inloggen op de Bestelstatus, de status wordt daar altijd direct bijgewerkt als er een update is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2026

Jasper, dankjewel voor je feedback. M’n bestelling staat niet gekoppeld aan mijn account… Ik wacht inmiddels 4 weken op de Ipad 2026 blauw 256 GB. Ik zou zeggen verkoop geen producten als je niet zeker weet of je ze kunt leveren. Nu is jullie probleem mijn probleem geworden. Mijn grootste frustratie zit hem nog in de gesprekken met de klantenservice. De feedback, de tone of voice. 10 minuten moeten soebatten of ik een klacht mocht indienen. Uiteindelijk gelukt en werd snel terug gebeld door een medewerker van denk ik dezelfde afdeling met basically hetzelfde verhaal. “ Waarom dient u een klacht in dat heeft mijn collega u ook al verteld”.   Volgens de klantenservice doen jullie niets met klachten en zijn managers er al helemaal niet in geïnteresseerd. Je zou ze bijna nog gaan geloven…. 

Jasper van KPN
Moderator

Een klacht helpt in dat geval inderdaad niet, want als het model niet op voorraad is, is het met een klacht niet opeens wel op voorraad. Die situatie kunnen we dan niet veranderen, tot we een nieuwe levering ontvangen van Apple.

Met het model dat je noemt ben ik gaan kijken, en die is inderdaad niet op voorraad op dit moment. De volgende levering wordt binnen 2 weken verwacht, op dat moment zal de status in de Bestelstatus ook worden aangepast en zal jouw iPad verzonden kunnen worden.