Skip to main content
Van KPN bericht ontvangen dat simkaart di 20/8 tussen 20 & 21 uur geleverd zou worden. Helaas niets ontvangen, geen melding dat bezorger vertraagd zou zijn, hoor helemaal niks! Wanneer kan ik de Sim nu verwachten??



*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hoi @natasjadejong. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog niets hebt ontvangen. Ik ga het voor je uitzoeken. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en ordernummer? Het ordernummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Beste Vikash,



Ik heb uiteindelijk een 073 nummer kunnen achterhalen en heb inmiddels een nieuwe afspraak gemaakt. Krijg net een sms dat levering niet is gelukt omdat er niemand aanwezig was maar dat is een onzin verhaal want ik was gewoon thuis.



Bedankt in ieder geval vr je reactie.
De gegevens zijn ingevuld Vikash.
Ik zie dat er inderdaad een nieuwe afspraak is gemaakt. Wel bijzonder dat het niet gelukt is omdat er niemand thuis was terwijl je zelf zat te wachten op de bezorger. Dat is natuurlijk onzin. Ik hoop dat het morgen wel goed gaat. Laat je mij weten hoe het afloopt?
Doe ik!
Beste Vikash,



Helaas, het is helaas weer niet gelukt. De simkaart zou vandaag tussen 15 & 18:00 uur worden geleverd maar niemand is komen opdagen. Ik hang serieus al 40 minuten in de wacht bij jullie bezorgdienst Reviva.

Ik had gisteren met hun afgesproken om de SIMkaart vandaag op het adres van mijn werk te laten bezorgen. Ik heb sms en mail gekregen met de mededeling dat dit zou gebeuren op mijn werkadres.

Wat ik dus heel raar vind is dat als ik mijn bestelling volg nog steeds de melding afgehandeld in distributiecentrum te zien krijg....

Ik weet niet zo goed meer wat ik hiermee aanmoet. De simkaart is voor de telefoon van mijn dochtertje, zij wordt hierdoor elke keer teleurgesteld. Ik vind het echt waardeloos!
Uiteindelijk na meer dan een uur(!) in de wacht te hebben gehangen bij Reviva kreeg ik de melding dat hij over 10 minuten zou komen, hij is net weg! Sim heb ik nu gelukkig, mijn dochter gaat blij zijn.
Hoi Natasja. Vervelend dat je er zo lang op hebt moeten wachten. Onze excuses daarvoor. Goed dat je eindelijk de simkaart hebt ontvangen. Maakt jouw dochter inmiddels al gebruik van deze simkaart? Mocht je nog hulp nodig hebben met het activeren , dan hoor ik het graag van je!

Reageer