Skip to main content
Beantwoord

Bestelde simkaart niet ontvangen

• June 12, 2025
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

enige tijd geleden heb ik een abbonement over laten zetten en zouden jullie ene simkaart opsturen.

echter krijg ik wel mailtjes of ik de simkaart wil activeren, maar ik heb de simkaart zelf nog niet ontvangen? zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?? 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Daisy van Gameren 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen via PostNL in je brievenbus.

Het beste en ook het snelst is om langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt lang te gaan.
In de KPN winkel krijg je dan gelijk je geactiveerde simkaart mee, zodat het overzetten van je 06-nummer probleemloos zal gaan verlopen.

Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Daisy van Gameren 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen via PostNL in je brievenbus.

Het beste en ook het snelst is om langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt lang te gaan.
In de KPN winkel krijg je dan gelijk je geactiveerde simkaart mee, zodat het overzetten van je 06-nummer probleemloos zal gaan verlopen.

Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd.