Skip to main content
Beantwoord

Bestelde toestel en verificatiecode nog niet ontvangen

• June 6, 2025
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Onderwerp: Klacht over niet ontvangen verificatiecode en vertraagde levering van telefoon met abonnement

Geachte heer/mevrouw,

Op 04-06-2025 heb ik via uw website een telefoon met bijbehorend abonnement besteld. Volgens de bevestiging zou het toestel vandaag, 06-06-2025, worden geleverd. Tevens werd mij medegedeeld dat ik voorafgaand aan de levering een verificatiecode per e-mail zou ontvangen. Helaas heb ik deze code nooit ontvangen.

Na telefonisch contact met uw klantenservice werd mij verteld dat het probleem bij PostNL ligt. Echter, aangezien de verzending en communicatie over de levering via KPN verlopen, beschouw ik dit als uw verantwoordelijkheid. Ik vind het teleurstellend dat ik als klant van het kastje naar de muur wordt gestuurd zonder een concrete oplossing.

Deze gang van zaken is voor mij zeer onbevredigend. Ik had verwacht dat een gerenommeerd bedrijf als KPN een betrouwbaardere service zou bieden. Ik verzoek u dan ook dringend om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en mij te informeren over de status van mijn bestelling en de ontbrekende verificatiecode.

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@ChristiaanF , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community.

Altijd zuur natuurlijk wanneer je ergens langer op moet wachten dan in eerste instantie werd aangegeven, daar wordt niemand denk ik blij van. Ik snap dan ook dat je dit als teleurstellend ervaart. Helaas heb ik geen mogelijkheden om dit probleem sneller voor je op te lossen, het spijt me. Dit gedeelte van het proces is nu eenmaal uitbesteed aan PostNL en ik heb daar geen zicht op en ook geen ingangen voor. De status van je bestelling vind je hier en ik kan niet anders dan je daarheen te verwijzen! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2025

Hoi ​@ChristiaanF , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community.

Altijd zuur natuurlijk wanneer je ergens langer op moet wachten dan in eerste instantie werd aangegeven, daar wordt niemand denk ik blij van. Ik snap dan ook dat je dit als teleurstellend ervaart. Helaas heb ik geen mogelijkheden om dit probleem sneller voor je op te lossen, het spijt me. Dit gedeelte van het proces is nu eenmaal uitbesteed aan PostNL en ik heb daar geen zicht op en ook geen ingangen voor. De status van je bestelling vind je hier en ik kan niet anders dan je daarheen te verwijzen!Â