Skip to main content
Beantwoord

Bestellen niet mogelijk via de site

  • April 4, 2020
  • 4 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik probeer al een paar dagen een nieuwe telefoon te bestellen voor het verlengen van mijn abonnement. 

Elke keer word ik bij voor stap 4, weer uit de bestelling gegooid en kom ik weer uit bij het invullen van mijn telefoonnummer en verificatiecode. 

Is er een storing met bestellen, of heb ik nu een aantal bestellingen openstaan?

 

groet,

Chloe

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @chloe. .

Daar kom je het snelste achter door te bellen met 0800-0402. Hier op het forum duurt het tegenwoordig vaak enkele dagen voordat er een moderator langskomt.

Ik weet niet of jij nu gebruik maakt van een abonnement met KPN Compleet voordelen. Denk dan goed na voordat je gaat verlengen.  Bij de huidige KPN-Hussel abonnementen is er geen verdubbeling meer van data en belminuten. Ook het eventuele extra gratis zenderpakket komt te vervallen. 

Verlengen is niet verplicht. Niet verlengen betekent dat het oude abonnement ongewijzigd doorloopt op de oude voorwaarden. Je zult alleen dan wel zelf ergens een nieuwe telefoon moeten kopen. Als dat nodig is natuurlijk. 

  

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 4, 2020

Hallo @chloe. .

Daar kom je het snelste achter door te bellen met 0800-0402. Hier op het forum duurt het tegenwoordig vaak enkele dagen voordat er een moderator langskomt.

Ik weet niet of jij nu gebruik maakt van een abonnement met KPN Compleet voordelen. Denk dan goed na voordat je gaat verlengen.  Bij de huidige KPN-Hussel abonnementen is er geen verdubbeling meer van data en belminuten. Ook het eventuele extra gratis zenderpakket komt te vervallen. 

Verlengen is niet verplicht. Niet verlengen betekent dat het oude abonnement ongewijzigd doorloopt op de oude voorwaarden. Je zult alleen dan wel zelf ergens een nieuwe telefoon moeten kopen. Als dat nodig is natuurlijk. 

  

 

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @chloe., welkom op het forum!
Het is inmiddels een paar dagen later! Heb je nog contact gehad met mijn telefonische collega's?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 10, 2020

@chloe. 

Heb je inmiddels al telefonisch een verlenging geregeld? Of heb je besloten om toch maar jouw oude abonnement ongewijzigd te laten doorlopen? 

Want : Niet verlengen betekent ongewijzigd doorlopen conform de oude voorwaarden. 

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!