Skip to main content
Beantwoord

Bestelling Apple Watch Ultra op voorraad?

• January 15, 2023
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Op 9 januari via de webshop besteld, nu ben ik nog steeds aan het wachten op levering. Wel al een aanpassing gehad voor multisim,

moet ik nog lang wachten op levering, wie kan me vertellen wat de leveringstijd is. Op de site stond op voorraad en de volgende dag binnen. Mmmmm  geloof er niet echt meer in.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Veghel, de levertijd op dit moment bedraagt 2-3 weken. Als je dus 9 januari de bestelling gedaan hebt, kan het dus 21 dagen duren voor je het horloge daadwerkelijk ontvangt 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 15, 2023

Ik weet niet hoe zeker dat met de Apple Watch zit, maar kan je via deze pagina niet je bestelling volgen? 

• Auteur
  • Helper
  • January 16, 2023

Klopt en dan zie ik  ook dat die in behandeling is al twee weken. Maar ze zijn op voorraad staat op de site !

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2023

Hallo @Veghel, de levertijd op dit moment bedraagt 2-3 weken. Als je dus 9 januari de bestelling gedaan hebt, kan het dus 21 dagen duren voor je het horloge daadwerkelijk ontvangt 

• Auteur
  • Helper
  • January 19, 2023

Bedankt heb hem ondertussen binnen