Skip to main content

Hallo, 

Ik heb hetzelfde probleem! Mijn toestel heb ik vervroegd afgelost bij kpn zodat ik een ander toestel kon nemen (zoals mij verteld door de klantenservice). Vandaag de SMS van kpn ontvangen dat de verwerking van de betaling was gedaan. Vervolgens heb ik het toestel van mijn keuze besteld en kreeg ik de bevestiging met bestelnr:

SISH109918-104439

Binnen 10 minuten kreeg ik een mail dat ik zelf de bestelling zou hebben geannuleerd. Dat heb ik dus niet gedaan! Waarom is de annulering gedaan, blijkbaar de kpn, en hoe kan ik nu alsnog een bestelling plaatsen? 

*Admin: bericht afgesplitst

Volgens mij moet je na afbetaling van je toestel eerst nog wachten tot de nieuwe maand...


Hi @AnnaMaria73, bedankt voor jouw bericht. Wat @Nick83 zegt, klopt inderdaad. Als je het toestel hebt afbetaald en hier een bevestiging over hebt ontvangen, dan kun je vanaf de 1e dag van de nieuwe factuurperiode een nieuw abonnement met toestel afsluiten. Dit is alleen mogelijk via mijn collega's in de winkel, via een chat of telefonisch via 0800-0402 (gratis). 

Mocht je graag willen chatten, klik dan op de link en vervolgens op ‘Mobiel’. Als je dan kiest voor ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’, dan kun je bijna onderaan de pagina klikken op ‘Naar chat’.