Skip to main content

Bij het verlengen van mijn abonnement werd mij verteld dat ik 2/3 weken op mijn bestelling moest wachten en nu gaan we de 4e week in!!

dit is niet de afspraak

licht mij niet op om te willen verkopen!

ik wil korting op mijn toestel!

Hallo @Sam80 ,

Bel met 0800-0402 en vraag daar naar de status van jouw bestelling. 

Open hiervoor doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.

Kom met iets nieuws aub

Niet aan hun woord gehouden! Zoals ik al zei! Ja wacht maar gewoon het komt wel. Ja leuk en aardig maar hier heb ik niks aan!

Als je bij het bestellen te horen krijgt 2/3 weken omdat ik eerst voor de desert titanium had gekozen en die wel 3 tot 4 weken  pas beschikbaar is dan wordt je gewoon genaaid!

Hi en welkom in onze community @Sam80.

Ik begrijp heel goed dat je je nieuwe telefoon graag zo snel mogelijk wilt hebben. Zo te lezen heb je een nieuwe iPhone 16 besteld, toch? Voor de verzending van je nieuwe iPhone zijn we afhankelijk van de levering die we vanuit Apple ontvangen. Het is heel lastig in te schatten hoe lang dat duurt. 

Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

Daarnaast wil ik nog toevoegen dat het prima is om frustratie te uiten. Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent omdat 't langer duurt dan verwacht. Maar, hou het wel netjes en vriendelijk. We hebben veel behulpzame gebruikers hier in onze community, zoals Noordzee hierboven. Zij reageren met de beste bedoelingen om je op weg te helpen.

Onzin en laat je medewerker niet liegen met zn2/3 weken levertijd wetende dat het meer is!

ik heb niks aan standaard verhaaltjes 

Hoi @Sam80 

Ik snap je frustratie hierin zeker, maar het is helaas wel de realiteit na de lancering van de nieuwste iPhone 16 Pro en Pro Max.

De iPhone 16 Pro en Pro Max in de prachtige kleur “Desert Titanium” is momenteel bij geen enkele provider leverbaar, dus ook klanten bij Odido en Vodafone moeten net zoals bij KPN langer wachten op hun iPhone 16 Pro en Pro Max.

Er is vlak nadat de nieuwe iPhone serie is gelanceerd, altijd een grote toeloop van Nederlanders die maar al te graag de nieuwste iPhone in handen willen hebben, waardoor de levering vanuit Apple het niet bij kan benen, zoals op dit moment het geval is.

Daarnaast moet de nieuwe lichting iPhones 16 Pro en Pro Max ook nog eens verdeelt worden over de providers en andere verkooppunten, waardoor KPN pas bij levering weet hoeveel ze van welke iPhone binnen hebben gekregen.
Dit geldt eveneens voor de providers zoals Odido en Vodafone, daar werkt het exact hetzelfde.

Ook de andere kleuren (en met de verschillende geheugencapaciteiten) van de iPhone 16 Pro en Pro Max zijn momenteel tijdelijk niet leverbaar, en hebben dus een langere levertijd.

De verwachte levertijd (afhankelijk van model, kleur en geheugencapaciteit) is momenteel tussen de 2 en 4 weken, en hangt dus af wat Apple gaat leveren en ook wanneer. 

Tijdens de pre-order week hebben zich een hoop klanten zijn of haar abonnement verlengd met een nieuwe iPhone 16 (Plus, Pro of Pro Max) of een nieuw abonnement afgesloten.
Deze groep is vaak groter dan wat er uiteindelijk na de pre-order week wordt geleverd door Apple, waardoor de planken van de iPhones in mum van tijd weer leeg zijn.
Dit geldt eveneens voor de andere providers.

Daarna is het voor de providers echt afwachten wanneer er weer een nieuwe lichting iPhones binnenkomt, en zetten ze een verwachte levertijd bij de toestelen, die dus nog kan wijzingen.
Vodafone zet daar vaak “langere levertijd” bij en geen aantal weken.

Dat je jouw frustratie kwijt wil is vanzelfsprekend prima, maar daarmee krijg je jouw bestelde iPhone echt niet eerder in huis.

Onzin 

niet liegen tegen klanten om te verkopen of is dat de norm bij kpn….

Onzin 

niet liegen tegen klanten om te verkopen of is dat de norm bij kpn….

Hoi @Sam80 

Ik heb sterk het idee dat je graag gelijk wilt hebben, en alles wat @Noordzee, @Alexandra van KPN en ik zelf jouw hebben verteld in de wind wilt slaan.
Er wordt absoluut niet tegen jouw gelogen, maar het wordt je gewoon keurig en netjes uitgelegd hoe het werkt en waar het aan ligt.

Als jij dat onzin vindt, is dat uiteraard prima!
Maar dat zal de situatie echt niet doen veranderen, omtrent jouw bestelling van de nieuwe iPhone.

En wat ik al in mijn vorige reactie heb uitgelegd, heeft het niets met een norm te maken, want bij alle andere providers is de iPhone 16 Pro en Pro Max ook niet op voorraad, dus KPN is hierin dus niet de enige provider zonder voorraad. 

Vermoeiend dit

begrijpend lezen is niet jullie sterkste kant

nogmaals voor jou speciaal aangezien jij zo’n kpn betweter bent

Als je weet dat een bestelling niet max 3 weken gaat duren maar langer zeg dan leverring ONBEKEND en niet 2/3 weken!

Want ja stel je voor dat je eerlijk bent tegen de klant dan zullen ze wel 88 keer nadenken voordat ze iets bestellen

nou duidelijk?

maar geen zorgen heb die hele shit gecanceld 

de groeten

Laatste verzoek om de toon netjes en vriendelijk te houden @Sam80. We hebben huisregels waar iedereen zich aan dient te houden, en ik heb je dit al eerder gevraagd. De community huisregels zijn de voorwaarden om deel te nemen hier in onze community. Kan je je daar niet aan houden, dan volgt er een tijdelijke ontzegging van de toegang tot de KPN Community.

De waarheid noem je zoiets….

Reageer