Skip to main content
Beantwoord

Bestelling geplaats, goed gekeurd en mocht bezorgdatum uitkiezen.

  • March 14, 2020
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Bestelling zou bezorgd worden tussen kwart over 1 en half 6. Het is nu al half 10, heb geen ene bezorger gezien.

 

Beste antwoord door Susan_

Hi @Giba, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben bang dat er enige vertraging is opgelopen hierin.. Wat zie je als je nu kijkt in jouw bestelstatusomgeving? Mocht hier de levering niet zijn aangepast, dan kijk ik graag met je mee waar jouw toestel blijft! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en ordernummer? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen, en overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Ik hoor graag wanneer dat gelukt is, dan duik in de systemen voor je in!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 14, 2020

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 14, 2020

Klantenservice 3x gebeld werd door vebronden met koerier. Stond anderhalf uur in wacht heb maar opgehangen

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 15, 2020

Hi @Giba, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik ben bang dat er enige vertraging is opgelopen hierin.. Wat zie je als je nu kijkt in jouw bestelstatusomgeving? Mocht hier de levering niet zijn aangepast, dan kijk ik graag met je mee waar jouw toestel blijft! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en ordernummer? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen, en overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Ik hoor graag wanneer dat gelukt is, dan duik in de systemen voor je in!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 20, 2020

@Giba, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je jouw toestel alsnog ontvangen hebt of meer duidelijkheid hebt over de levering?