Skip to main content

Goedenmiddag, vandaag zou mijn telefoon geleverd worden, ik had hiervoor een afspraak ingepland en ben al de hele dag thuis ervoor, nu net kreeg ik een mailtje dat de bestelling niet afgeleverd kon worden terwijl ik gewoon thuis was, dit is een schande

Ja dat is een irritant probleem bij de pakket bezorgers. 

Ik weet niet of het postnl of dhl was, maar beide zijn erg. 

Ik kreeg vandaag een bericht van postnl dat ze een aangetekende brief konden bezorgen... Op 2 juli... 

Als je dat op 29 juni al weet... 


@JWBokx 

Ja dat is een irritant probleem bij de pakket bezorgers. 

Ik weet niet of het postnl of dhl was, maar beide zijn erg. 

Ik kreeg vandaag een bericht van postnl dat ze een aangetekende brief konden bezorgen... Op 2 juli... 

Als je dat op 29 juni al weet... 

@JWBokx v.w.b betreft een aangetekende brief bij post.nl is het heel logisch dat je daar een bericht van krijgt met de bezorgdatum op 2 juni omdat een aangetekende brief in een ander systeem zit dan een gewone brief


Dat klopt, maar als je op 29 JUNI al weet dat het 2 JUlI iet kan vond ik wel grappig. Het was in eerste instantie zo'n niet this bericht, pas later zag de rest... 

Het kan dat ze nu al weten dat er 2 juli geen bezorgers zijn, maar vind het nogal voorbarig. 


Hoi @jamieee, welkom op onze community, wat balen dat het niet gelukt is!
Helaas zijn wij hierin afhankelijk van de bezorgdienst. Is het inmiddels gelukt je toestel te ontvangen?


Reageer