Skip to main content

Ik heb net een telefoon besteld bij KPN met abbonement. Telefoon betaald en krijg nu een mail dat mijn bestelling is geannuleerd. Omdat de gegevens niet overeenkomen terwijl ik 100% zeker ben dat alles goed is ingevuld. Verder word er geen informatie gegeven hoe verder.

Hoi @EsmeeJ2001 

Welkom op het forum van KPN.

Ik snap dat het heel vervelend is, maar ook zeker frustrerend, als je nadat je de bestelling hebt geplaatst in de online webshop van KPN, vervolgens een e-mail ontvangt met daarin de mededeling dat je bestelling door KPN is geannuleerd.

De reden is op zich wel duidelijk, er zijn gegevens ingevuld (per ongeluk een verkeerde toets ingedrukt) die niet overeenkomen of kloppen.
Ondanks dat jij zeker weet, dat je alles goed hebt ingevuld, kan het toch per ongeluk een keer gebeuren.
Het is mij ook wel eens overkomen, en dat is op dat moment even vervelend.

Het geld van de aanbetaalde telefoon krijg je automatisch weer terug gestort op de bankrekening waarmee je hebt betaald, dus daar hoef je geen zorgen om te maken.
Het is tenslotte jouw geld, die je ook gewoon weer terug krijgt van KPN.

Het enige wat je nu kunt doen, is opnieuw een bestelling plaatsen in de online webshop van KPN.
Check dan dubbel en extra dat je alles goed hebt ingevuld, voordat je de bestelling definitief bevestigd.

De bestelling die nu geannuleerd is, kan niet meer geheractiveerd worden.
Het systeem heeft die automatisch uit het bestelsysteem gehaald.


Hallo @EsmeeJ2001, balen dat de bestelling is geannuleerd. Hier op het forum doen we echter niets met het plaatsen van bestellingen. Het meest zeker ben je nu bij het plaatsen van een bestelling, als je dit doet via de klantenservice. Dan kunnen direct alle gegevens vergeleken worden en komen er ook eventuele foutmeldingen direct in beeld en kan een medewerker het direct aanpassen dan wel herstellen.Â