Skip to main content
Beantwoord

Bestelling niet van mij

• October 22, 2019
  • 6 reacties
  • 79 keer bekeken

StefanReuv
Nieuwkomer

Ik kreeg ee  Email van een bestelling die niet van afkomstig is 

Wat kan ik nu het beste doen

Groet S.R

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @StefanReuv, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat is niet de bedoeling! In de mail, staan daar jouw gegevens ook in? Of gegevens van een andere klant die een bestelling heeft geplaatst? Indien het om jouw gegevens gaat wil ik aanraden om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via 0800-0402 zodat ze het kunnen annuleren en het een en ander kunnen uitzoeken!

Indien het om andere klantgegevens gaat kan het zijn dat er een verkeerd e-mailadres is opgegeven. De klant die de bestelling heeft geplaatst zal vanzelf zien dat hij/zij geen bevestiging heeft ontvangen en neemt hierover contact met ons op. Dan kunnen we dit aanpassen. Je mag het mailtje dan verwijderen. Ook hiervoor mag je trouwens even bellen indien je dat graag wil.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2019

Goedenavond @StefanReuv, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dat is niet de bedoeling! In de mail, staan daar jouw gegevens ook in? Of gegevens van een andere klant die een bestelling heeft geplaatst? Indien het om jouw gegevens gaat wil ik aanraden om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via 0800-0402 zodat ze het kunnen annuleren en het een en ander kunnen uitzoeken!

Indien het om andere klantgegevens gaat kan het zijn dat er een verkeerd e-mailadres is opgegeven. De klant die de bestelling heeft geplaatst zal vanzelf zien dat hij/zij geen bevestiging heeft ontvangen en neemt hierover contact met ons op. Dan kunnen we dit aanpassen. Je mag het mailtje dan verwijderen. Ook hiervoor mag je trouwens even bellen indien je dat graag wil.

StefanReuv
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2019

Goedenavond@StefanReuv, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Gegevens van een andere klant

StefanReuv
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2019

Het zijn niet mijn eigen gegevens

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • October 23, 2019

@StefanReuv, oke dat is in ieder geval fijn! Heb je al contact met ons gehad hierover? Het e-mailadres moet dan even aangepast worden bij de klant.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Datalek :open_mouth:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 24, 2019

Datalek :open_mouth:

Waar??? :astonished::fearful: