Skip to main content

Beste, 

En paar dagen geleden de S21 ultra besteld, op de site stond dat deze nog op voorraad was. In de mail echter staat dat hij tijdelijk niet leverbaar is. 

Hebben jullie enig idee wanneer hij wel weer leverbaar is?

 

Mvg,

FunShine

Hallo @Funshine 

In een ander topic met dezelfde vraag gaf een KPN moderator het volgende antwoord:

wij zijn voor de levering volledig afhankelijk van wat Samsung wel en niet levert en we krijgen wel een indicatie, maar weten dus niet exact wanneer en hoeveel van elk toestel we zullen ontvangen. Welke variant van de S21 heb je besteld? (kleur/aantal Gb's) Als ik dat weet kijk ik voor je wat op dit moment als verwachte leverdatum in de systemen staat!

Beantwoord deze vragen dan kan een KPN moderator ook voor jou in de systemen kijken.
Reactie van KPN kan een paar dagen duren afhankelijk van de drukte/bezetting op het forum.


Beste Ruud,

 

Ik heb de ultraphantom black 256gb besteld. 

Mvg,

 

Funshine


@Funshine We hebben de 27e net een nieuwe levering ontvangen. Er staan meer orders in de backlog. Dat betekent dat meer mensen wachten op dit toestel. Dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat jouw toestel geleverd is aan ons. Gelukkig is de backlog niet extreem, dus ga er stiekem vanuit dat het toestel binnenkort weer op voorraad is. 
We moeten begin komende week even afwachten. Kan maar zo zijn dat je dan een bericht ontvangt met een nieuwe leverdatum. Mocht dit niet zo zijn, dan ontvangen we volgende week een nieuwe leverdatum van een volgende batch.