Skip to main content
Beantwoord

bestelling sim only

  • January 3, 2021
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb op 2 januari 2021 een bestelling gedaan voor Sim only abonnement met nummerbehoud. echter geen sms of mail of iets dergelijks ontvangen. Wat is er fout gegaan? Ik ben bang dat als ik het opnieuw doe, er dan 2 keer een abonnement wordt afgesloten.

 

Jan iemand mij helpen?

Beste antwoord door factsjim

Hallo Shyrin_

alles is nu OK. Dank voor je reactie. Je kunt deze vraag afsluiten

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 10, 2021

Hi @factsjim, we helpen je graag verder! Je had al gegevens in jouw profiel staan: ik zie dat wij momenteel een bestelling in behandeling hebben. Heb je daar nu wel een bevestiging van ontvangen? Ik hoor het graag, ook als je nog andere vragen hebt!


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • January 10, 2021

Hallo Shyrin_

alles is nu OK. Dank voor je reactie. Je kunt deze vraag afsluiten


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 10, 2021

Top! Bedankt voor de terugkoppeling! :ok_hand_tone4: