Skip to main content

Op 20 april heb ik een Sim Only kaartje besteld,eerst werd mij verteld dat ik daarvoor moest tekenen en mijn ID kaart moest laten zien. Vandaag gebelt naar de klantenservice,en nu werd mij verteld dat ik er helemaal niet voor hoef te tekenen,en dat het kaartje er morgen 29 april zou moeten zijn. Snap nu even niet meer hoe het zit. Daarbij zouden er ook 2 nieuwe Sim kaarten worden verstuurd,omdat de "oude" sim kaarten van Telfort binnenkort niet meer gebruikt konden worden. Moet ik nou tekenen voor die simkaarten of niet?

Hi Suzannoa, welkom op het forum. 

Een sim-only zonder toestel wordt standaard via de post verstuurd zonder te hoeven tekenen, behalve als dit anders is aangegeven tijdens het bestellen. Wat zie je als je hier inlogt?

Ik kan dit ook voor je nakijken overigens. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul ook even de nummers waarvoor het kaartje omgeruild zou worden, dan kan ik dat ook gelijk nakijken. 

Ik hoor graag van je.


Beste Alex,bedankt voor je reactie. De Simkaart is vrijdag geleverd,deze koerier van Reviva belde me dus wel netjes van te voren en hij was op tijd. Ik moest wel tekenen en een scan laten maken van mijn ID kaart. 

Dus het is uiteindelijk goed gekomen😅


Top! Fijn om te lezen. Laat het me weten mocht je me nog nodig hebben. :smile: