Skip to main content

3-3 mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Mail gekregen met linkje naar status bestelling. Nog steeds is mijn “persoonlijke omgeving” niet online. 
Weet iemand hoe het met mijn bestelling zit?

Normaal volgende dag in huis…

 

groet,

Hey @Sjaantje178, welkom op het KPN forum. Dank voor je bestelling. Raar dat je nog steeds niks van je order hebt vernomen. Heb je wel een mail gehad? En, raadpleeg je MijnKPN of KPN Mijn bestelling? 


Hoi Nadia,

ik heb een mail gehad met “uw bestelling bij kpn” met daarin een linkje naar de bestelstatus. 
 

daar staat vanaf moment van bestellen het volgende in:

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

via de kpn app krijg ik ook geen duidelijkheid. 
 

groet, 


Dat is wel bijzonder. Zou je in je forumprofiel het mobiele nummer en klantnummer willen toevoegen? Dan kijk ik het even voor je na :)


Gedaan Nadia. Tel nr ingevuld bij persoonlijke opmerkingen, zag zo snel niet waar ik die kon invullen. 


Yes, dank voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie dat het telefoonnummer (eindigend op:195) vandaag (5 maart) pas verlengbaar is. Dat zou kunnen verklaren waarom de order niet goed doorkomt. Je was te vroeg ;) 
Op het telefoonnummer kan ik ook geen order terugvinden. 

Je hebt de bestelling (met nummerbehoud) vast op kpn.com doorgegeven(?) Dat zou verklaren dat je een bestelling hebt kunnen plaatsen, maar niet doorkomt, want te vroeg.

Je kunt hier jouw abonnement verlengen (met toestel). Laat je me weten of het lukt? :)


Te vroeg lijkt me heel heel sterk. Mijn einddatum contract is namelijk 23-7-2019. 
 

 


Ter info: ik heb dus verlengd via de mijn kpn app. Dat je dan een code via de sms krijgt. Ook een bestelnummer ontvangen. 


My bad, @Sjaantje178. Ik heb verkeerd je einddatum beoordeeld. Sorry voor de verwarring :see_no_evil: 

Toch is er wel iets misgegaan met je bestelling. Ik kan geen (openstaande) order terugvinden in het systeem. Wil je:  hier jouw abonnement verlengen. Laat je me weten of het lukt? :)


Hoi Nadia, 

het lukt tot aan het moment dat ik de bestelling wil bevestigen. Ik word er dan uitgegooid. 😒


Net nogmaals geprobeerd. Ik word steeds teruggegooid naar dit scherm:

 


Ook op desktop wordt ik teruggegooid naar het “verleng scherm”


He, dat is niet oké! Ik heb de melding intern doorgezet. Dit lijkt niet helemaal goed te gaan.

Om nu meteen je verlenging te regelen, kun je gebruik maken van onze chatbot, als je aangeeft dat je graag wilt verlengen wordt je naar een chatmedewerker doorgestuurd. Mijn collega kan dan meteen je bestelling in orde maken. Sorry dat het zo moeizaam gaat, dat is balen. Ik zal er achteraan dat het weer via MijnKPN en kpn.com gaat functioneren. Dank voor je bericht! 


Hi, @Sjaantje178, ben ik weer. Toch nog even je gegevens nader onderzocht. Ik zie dat jouw bestelling gisteren is verwerkt en vandaag klaar staat bij het PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Yay! Fijn dat het uiteindelijk is gelukt. 

Ik heb je proberen te bellen om te reconstrueren waar het precies misgaat. Vraagje. heb je de verlengorder via kpn.com / MijnKPN doorgegeven? 


Reageer