Skip to main content

Hallo,

Ik heb een nieuw abonnement, met nieuw toestel, afgesloten op 16 februari 2020. Ik krijg af en toe een bericht met de vermelding dat het helaas nog steeds niet leverbaar is. Weet iemand wanneer ik dit dan wél kan verwachten?

Bij het af sluiten van dit abonnement stond er niet bij dat er vertraging op zou zitten, maar dat het hooguit twee dagen zou duren.  Ik zit er over te denken om te annuleren en verder te kijken. Wat zijn mijn opties? 

Hoi @Neeltje28, welkom bij ons op het forum. Ik kan voor je kijken wat er bekend is over jouw nieuwe toestel. Wat voor merk en model heb je precies besteld? Als ik dat weet kan ik op zoek. Ik hoor het graag van je.


Beste Jasper,

 

bedankt voor je reactie. ik heb gisteren telefonisch contact gehad met een collega van je en die vertelde dat de vertraging te maken heeft met het coronavirus. Ik zal dus geduld moeten hebben. Het is natuurlijk ook voor nu een reden waar niets tegenin te brengen is. 


Bij veel toestellen zien we daar een vertraging bij inderdaad, het kan per toestel verschillen, maar voor veel toestellen die in China worden gemaakt is het een kwestie van wachten. Veel fabrieken zijn daar gesloten waardoor er nu geen nieuwe toestellen gemaakt kunnen worden. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op, zowel voor jouw telefoon als voor de wereldwijde situatie.


Beste Jasper,

Nog steeds niets ontvangen en ook al een poosje niets meer gehoord van KPN. 
Ik ga er vanuit dat dit later weer wordt opgepikt, nadat alles weer wat rustiger is geworden ivm het Coronavirus 
Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik dit natuurlijk ook graag. 
Het zou gaan om een IPhone spacy grey xs 

 

vriendelijke groet Neeltje


Daar ga ik ook vanuit @Neeltje28. Zodra het toestel geleverd kan worden zal er sowieso een automatisch mailtje naar je worden gestuurd zodat je het weet.