Skip to main content
Goedemorgen ,

mijn bestelstatus doet het niet (geen persoonlijke omgeving )na 24 uur ,eerste bestelling is geannuleerd vanwege niet leverbaar toestel en meteen een ander besteld maar ik hoor of zie niks ?hoor graag wat te doen ?
Hoi @wendy123 . Welkom op het forum.
Ik zie dat je je gegevens als hebt ingevuld. Ik zie dat je abonnement vorige maand is ingegaan. Maar het toestel was niet leverbaar?
Heb je de bestelling zelf geannuleerd en opnieuw aangevraagd? Of is dit met een collega gedaan?
Heb je per mail ook een bestelnummer gekregen? Zou je die in je profiel kunnen zetten en mij een seintje geven?

Hi Erwin ,staat nu in mijn profiel ,ik heb de bestelling samen met een collega van jou geannuleerd en wederom een nwe order geplaatst ,maar heb inmiddels begrepen dat jullie achterlopen vanwege een nieuw systeem ,heel vervelend want ze geven ook geen termijn aan !


Ik heb dit intern doorgestuurd. Het is vreemd dat jij al 5 dagen niet op die pagina kunt. Ik laat je z.s.m. weten wat we gevonden hebben!


Dat zou idd fijn zijn ,want het toestel is gewoon op voorraad ,dus na een week mag ik toch wel wat verwachten ? Anders moeten jullie dat duidelijker communiceren ook op de site want daar staat nog steeds voor 20.00 besteld morgen  in huis ?ik hoop dat ik snel een toestel geleverd krijg ,grt wendy 


Is de pagina nog steeds offline, Wendy?


Hoi Erwin ,ja helaas nog wel ,niks meer vernomen  .het is inmiddels 1,5 Week geleden ,mijn telefoon heb ik nodig voor mijn werk dus dit is wel heel vervelend en duurt  te lang .grt wendy

 


Hoi Wendy. Ik ben nog eens met dat order-nummer in wat databases gedoken. Helaas moet ik je mededelen dat je (nieuwe) order is geannuleerd. Hij staat op een uitval lijst. 

Waarom precies is mij onduidelijk. Ik stuur je nog even een privébericht. 

Â