Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Er word je een worst voorgehouden en kiest dan weer een nieuw abonnement . Ik wacht al meer dan drie weken op mijn nieuwe telefoon. 
Ik zit te denken om de hele boel te cancelen 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Goedemiddag@Pymol, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Drie weken is echt uitzonderlijk lang om op je telefoon te wachten, ik begrijp heel goed dat je erover nadenkt om het te annuleren. Ik was van plan om te kijken wat ik voor je kon doen, maar ik zie dat je in je andere topic al geholpen bent door mijn collega Bart. Hierin geef je ook aan dat je donderdag een bericht kreeg dat hij geleverd zou gaan worden. Is dit inmiddels ook gebeurt, of heb je een afspraak gemaakt voor het afleveren? :slight_smile:


Ja het is gelukt. Ik heb de telefoon ontvangen.

 

ik heb een probleem met het feit dat je na de bestelling pas te horen krijgt of de telefoon leverbaar is. 
zeg gewoon netjes in het bestelsysteem dat er een wachttijd is en dat de telefoon niet voorradig is. Dan heb je de keuze om een andere telefoon te kiezen, of dat je gewoon wacht. Of wellicht een andere profider. KPN houd je gewoon een worst voor om zieltjes te houden. Ik houd niet van dit gedrag.

(verder ben ik prima tevreden over Kpn. )


@Pymol, ik geef je hier helemaal gelijk in. Maar het is niet om iemand aan het lijntje te houden, de voorraad is niet real-life beschikbaar en dus komen dit soort dingen voor. En bij een nieuwe iPhone is dit eigenlijk altijd het geval. In ieder geval, veel plezier met je nieuwe toestel!


Reageer