Skip to main content

Goede morgen KPN 

Ik heb gister een mobiel abbonenement via de site afgesloten. Tot op heden is de status niet inzichtelijk. Ik wil graag weten of deze is goedgekeurd of dat ik verder moeten zoeken naar een oplossing.

 

Situatie, Mijn partner, woonachtig op het zelfde adres als mij is klant van t mobile. Haar toestel is defect en de service van t mobile is bar slecht dus ik wil haar graag naar kpn halen. Ikzelf heb al een abonnement bij KPN. We hebben internet en tv van KPN en ik heb een zakelijke sim van KPN. We werken beide in een fabriek waar kpn de enigste is die dekking heeft.

 

Het t mobile abonnement loopt nog 1 jaar door. Dit wouden we gewoon door betalen en haar via kpn opnieuw aanmelden met een b klasse telefoon. Gister zijn we in Enschede in de kpn winkel  geweest. Hier werd een abonnement op haar naam 4 keer afgewezen. Zij heeft geen BKR (negatief) wel positief bkr. Enigste rede van afwijzing die we mee kregen was dat zij al een mobiel abbo heeft bij t mobile, omdat ze haar telefoon nog niet volledig heeft afbetaald word kpn geweigerd. Ze moest de telefoon afbetalen en dan over 5 dagen nog maar eens komen om te proberen.

 

Nu probeer ik dus voor haar op mijn naam een abonnement met telefoon aan te vragen. Omdat ze niet te lang zonder kan doen. Maar de status is dan wel even belangrijk want als deze afgewezen word om wat voor reden dan ook dan kan ik zo snel mogelijk naar de winkel om een nieuw toestel los te kopen.

 

Hopelijk kunnen jullie helpen?

Beste @Orionoostvogels, welkom! Heb je inmiddels al meer informatie over de bestelling? Zo niet, help ik je er graag mee. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer? Wil je ook het ordernummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Dan ga ik er voor je naar kijken. 


Beste @Orionoostvogels, ik zie dat je nog niet weer gereageerd hebt. In verband met de feestdagen duurt het wat langer voordat je bericht gelezen gaat worden. Mocht je daar op willen wachten, reageer dan voor alsnog. Als je wilt dat er meteen naar gekeken wordt, kan je het beste even bellen met 0800-0402. Fijne dagen! 


Hallo marcia,

 

Ik heb de bestelling na 2 dagen gewoon nogmaals ingevoerd en toen kwam deze wel.door. waar het met de eerste fout ging weet ik niet.


Fijn om te lezen dat het daarna toch gelukt is! Vreemd inderdaad dat het de eerste keer niet lukte. Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier van je bestelling!