Skip to main content

bestel status  van mijn bestelling werkt niet van morgen besteld maar ik zie niets

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Rienb! Yeah, leuk om te lezen dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt. Wat heb je precies bij ons besteld: een mobiel abonnement of Internet (en TV)? 

Normaliter staat je persoonlijke bestelomgeving na een uur klaar, als dat nu nog niet zo is, dan kijken we graag met je mee:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Ik heb internet en tv besteld maar ik kan het nergens terug vinden op mijn bestelling 


Balvers 

********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb jouw gegevens verplaatst naar jouw Forum profiel, anders staan ze openbaar.

Ik zie dat je op dit adres al een Kleinzakelijk abonnement hebt, deze opgezegd is per 13 mei en dat er nu tweemaal een nieuw abonnement aangevraagd is: de status van deze aanvragen kan ik nu niet inzien/ opvragen. Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je momenteel al een abonnement hebt. Ik heb navraag gedaan bij onze administratie: ik wacht op een terugkoppeling vanuit hen. Zodra ik deze ontvangen heb, geef ik je een update!


Klopt dat zakelijke is van mijn zoon die gaat weg . En toen heb ik weer een nieuw abonnement aan gevraagd de eerste hebben ze weer verwijderd en deze donderdag weer op nieuw aan gevraagd . Maar ik wacht tot 1 mei heb ik dan geen antwoord van kpn . Dan gaat het naar Zigo ga niet op mijn knieën liggen voor kpn .het is graag of niet 


Bedankt voor je toelichting! Op je knieën liggen hoeft ook zeker niet, we verwelkomen je graag als klant! Er zal toch eerst uitgezocht moeten worden waarom je bestellingen niet op te vragen zijn en dat verzoek heb ik nu neergelegd bij de betreffende afdeling. Hopen voor ons dat we voor 01 mei een terugkoppeling hebben! :fingers_crossed_tone4:


Hallo 

ja niemand weet waar de aanvraag staat . En omdat kpn het abonnement van mijn zoon de 13 mei wordt afgesloten  de retour doos is al in bezit . Daarom kan ik niet begrijpen waarom ze ergens een probleem mee hebben aan gezien ik ook twee mobile  telefoons ik bij kpn heb lopen . Maar ik heb de datum op 1 mei gezet .het is graag of niet . Bij ziggo  is nu een telefoontje genoeg omdat ik ook al een aan sluiting binnen heb liggen van ziggo in mijn huis  ligt een glasvezel en een ziggo aan sluiting . Dus de bal licht nu bij kpn

 


Bij mijn staat dat al meer als een week zo als ik mijn bestel status wil volgen .kpn heeft een supper service . Zolang dat ze het zelf maar geloven WAARDELOOS .

*admin: verplaatst naar je eigen topic


We hebben op dit moment nog geen terugkoppeling ontvangen, helaas. Ik moet je vragen nog even geduld te hebben, sorry.