Skip to main content

Hallo,

Vrijdag 28 februari heb ik de Samsung s10e besteld en keurig een bevestiging ontvangen, met daarin de mogelijkheid dat ik de bestelling kon volgen die volgens de website de volgende dag geleverd zou worden. Nu kan ik nog steeds de bestelstatus niet openen (er staat dat het niet online is) en is de telefoon nog niet geleverd. 

Nu vind ik het niet erg om een week de bestelling te wachten, maar dit in combinatie met de niet-werkende bestelstatus roept bij mij wel vragen op. Is het wel allemaal goed gegaan?

Beste @Woodsmont, welkom! Heel goed dat je aan de bel trekt. Ik kan niets vinden op je adres en ook niet op je 06-nummer, dat baart mij ook wel een beetje zorgen. Ging het om een nieuw abonnement, verlenging of een los toestel? Heb je een ordernummer? Wil je die onder ‘persoonlijke opmerkingen’ zetten in je forumprofiel? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, ik help je er graag verder mee. 


Hallo Marcia, 

Het gaat om een nieuw abonnement. Het ordernummer heb ik zojuist in mijn profiel gezet. 


P.S. Ik heb geen idee of dit er iets mee te maken heeft, maar ik toen ik de telefoon bestelde was ik niet ingelogd op Mijnkpn. Misschien dat het daardoor niet goed is doorgekomen? Nogmaals geen flauw benul of dit kan.


Yes, gevonden! Hij staat op onze zogenaamde uitvallijst, maar daar staat ‘ie mijns inziens te lang op. Ik doe navraag en hou je op de hoogte!


Hallo,

Gisteren is de bestelling van mijn mobiel geannuleerd, maar de betaling is nog niet teruggestort. Ik trek waarschijnlijk te vroeg aan de bel, maar wanneer kan ik het bedrag terug verwachten?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Er schijnt een achterstand te zijn bij de verwerking van de uitvalorders. Ik zie dat jouw order geannuleerd is en dat erbij staat dat je nog niet kon verlengen. Niet zo interessant, omdat het om een nieuw abonnement gaat. Betekent helaas wel dat er een nieuwe aanvraag moet komen. Ik vraag na of wij dit voor jou kunnen regelen en laat dit je nog even weten. Sorry voor de verwarring! 


Hallo @Woodsmont Ik ga dat voor je navragen! Je hebt alle belangrijke gegevens al achtergelaten op je Forum Profiel, dus dat scheelt. Zodra ik meer weet laat ik je het weten! 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dag @Woodsmont Ik zie dat je twee topics had aangemaakt en dat zowel @Marcia_ en ik dus voor je hebben gekeken hoe het zit met je geannuleerde aanvraag. Ik heb ze nu voor het overzicht samengevoegd. Je bent inderdaad nog iets te vroeg, zoals je zelf aangaf. Zodra de retourorder volledig is verwerkt komt je geld uiteraard terug. Ik hou je op de hoogte. 


Hallo @Woodsmont Ik kreeg zojuist de bevestiging dat alles in orde is. De bestelling is volledig geannuleerd en je betaling is gecrediteerd. Wellicht heb je het inmiddels al ontvangen. 


Reageer